• Anonym (...)

Jo jag skiter i dina barn!

Anonym (la bamba) skrev 2022-06-22 10:39:35 följande:
    Ett så pass underbart liv att man måste skapa en superlång tråd och skriva sida upp och ner om hur hemskt det är.  

Grattis till ditt underbara liv! 

De flesta brukar inse att om man väljer en man så väljer man även hans situation och barn. Annars skulle fler välja exempelvis uteliggare. 
    Vad är det som är så svårt att fatta?!

Jag har inga problem eftersom jag överlåter ansvaret för andras barn där det hör hemma. De som har jobbigt är stackarna som gått på erat skitsnack om att de måste vara obetalda barnpigor åt era söndercurlade bortskämda ungar.
  • Anonym (...)
    Anonym (...) skrev 2022-06-22 15:46:59 följande:
    Vad är det som är så svårt att fatta?!

Jag har inga problem eftersom jag överlåter ansvaret för andras barn där det hör hemma. De som har jobbigt är stackarna som gått på erat skitsnack om att de måste vara obetalda barnpigor åt era söndercurlade bortskämda ungar.
    Och att den blir superlång är tack vare alla rabiata reaktioner på att någon har fräckheten att säga åt bioföräldrarna att sluta pracka på ansvaret för sina barn på andra.
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-22 15:49:16 följande:
    Men har man valt en "begagnad" man får man väl leva med det? Annars, välj man utan barn bara.
    Jag väljer vem jag vill. Tyvärr jag kommer inte ta hand om andras barn hur mycket du än tjatar..
  • Anonym (...)
    Ess skrev 2022-06-22 20:35:35 följande:
    Kockobello skrev 2022-06-22 20:32:06 följande:
    Du slipper dom för alltid och du får ha "begagnade mannen" helt för dig själv.

Fan vad tramsiga ni är. När argumenten tryter så måste ni ändå dra till med något.
    Vill man inte curla bortskämda halvvuxna tonåringar är man svartsjuk och önskar livet ur dem.
  • Anonym (...)
    Anonym (Lova) skrev 2022-06-23 00:55:05 följande:

Skillnaden jag märkte med att vara styvmamma gentemot min vän som var styvpappa, var att jag förväntades axxla en föräldraroll och tas ansvar för sambons barn. Gjorde jag inte det eller på ett felaktigt sätt så blev jag genast den onda styvmodern, häxan, Det upplevde aldrig min manliga vän för hans flickvän tog fullt ansvar för sitt barn. I mitt fall förväntades jag ge barnet emotionellt stöd och även avlasta min sambo. Det blev väldigt kvävande. Och hur man än gjorde så blev det fel..

Lustigt nog är det kvinnor som ställer högre krav på andra kvinnor. Lyssna bara på Flmobben där de flesta är kvinnor.
  • Anonym (...)
    Anonym (Polly) skrev 2022-06-23 00:13:51 följande:
    Det var kommunikation och jag satte gränser innan. Var tydlig med att jag inte vill ha ansvar för hans unge. Tyvärr hade hans ex lite för mycket makt just då. 
    Verkar rätt vanligt att exet plötsligt vill skicka över barnen mer så fort han har en ny. Särskilt om han ska barn med den nya.
  • Anonym (...)
    BreachMode skrev 2022-06-23 01:46:50 följande:
    Såna där dagisfasoner ni håller på med här inne sysslar småungar med. Problemet är bara att ni tre inte är några barn.. 

Erat gnäll om FLmobb medans ni själva försöker mobba börjar bli riktigt jäkla pinsamt.
    Enda pinsamma här är erat tjat om hur hemska och onda vi är som inte vill curla bortskämda halvvuxna barn som redan har föräldrar.
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-23 08:58:42 följande:
    Skönt, en sådan bitter och läskig ska leva själv.
    Du anar inte hur skönt det kan vara att vara själv.
  • Anonym (...)
    BreachMode skrev 2022-06-23 13:23:01 följande:

Man ska inte sitta och ge poänger till människor som inte klarar av eller inte vill höra det. Det är totalt onödigt. Varför argumentera med en vägg? Och medans du kanske vill höra det, så vill den jag citerade garanterat inte det.

Vill du fortfarande läsa mina argument, så skrev jag precis ut den några inlägg innan ditt. 

Själv har jag inga styvbarn, men skulle garanterat inte hålla på o frysa ut de. Däremot hade jag sagt att det är hennes ansvar o se till att de kommer till skolan och vänner. Och i värsta fall om inget annat funkar så kan jag ta o hjälpa till. 

Vägg var rätta ordet. Spelar ingen roll hur övertydlig man är. Hysterin om att ?frysa ut?  ?mobbing? och ?hata? små stackars BAAAARN bara fortsätter i all oändlighet..
  • Anonym (...)
    BreachMode skrev 2022-06-23 14:46:16 följande:
    Ser dock inte att du kommer med några som helst argument längre. Du verkar mest vilja att vi ska sitta och tycka synd om dig. Allt medans du sitter och tummar ner och gråter över andras inlägg. Vet inte hur vuxen du är, men verkar mer som att du vill att du tycker att vi ska behandla dig som om du vore fem.. 

Just nu tillför du ingenting till tråden. Du har bara en passiv aggressiv konversation på sidlinjen med ingen annan än dig själv. 

Gråter? Lol. Jag tycker era inlägg är rätt underhållande. 
    Komiskt tjatiga och totalt tunnelseende.

Tillför jag inget till min egen tråd? :D
    Du är inte tvungen att hänga i den om du inte är nöjd.

• Anonym (...)
    Anonym (Malus) skrev 2022-06-23 16:18:32 följande:
    Haha, så tror alltså att jag inte vet vad jag själv känner?
    Vad jag själv tycker?

Haha, så bedrövligt! 

Det bara fortsätter i brist på några vettiga argument. 

Bittra, hatar barn, önskar livet ur dem, svartsjuka, tycker synd om sig själv och allt vad det är. De kan verkligen inte släppa att någon vågar vägra curla ANDRAS barn..

• Anonym (...)
    Ess skrev 2022-06-23 16:46:53 följande:
    Att du har noll koll märks verkligen, du gör bort dig gång på gång, det är direkt patetiskt.
    Ja nu börjar det bli riktigt pinsamt med diagnoser oxå. De måste vara sjukt frustrerade över att du inte skäms för att du inte ställde upp som betjänt åt de stackars svältande barnen.
  • Anonym (...)
    BreachMode skrev 2022-06-23 16:51:44 följande:
    Kul när dom i tråden som gör bort sig, försöker uttrycka sig som en enhet. Har ni slut på idéer så nu försöker ni med projicering?
    Tycker du att du tillför något till tråden? Du har ju själv sagt att du inte tänker komma med några argument. Så är du här bara för att ställa diagnoser och tjafsa?
  • Anonym (...)
    BreachMode skrev 2022-06-23 18:40:51 följande:
    Förklarade för dig att du försökte driva igenom din poäng, men du gjorde det genast mycket värre.

Vi garvade. 
    Dina inlägg är på så låg nivå att det är inte värt att svara.
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-23 17:27:23 följande:
    Vad är det för konstiga relationer ni har när ni hela tiden måste påtala att det är "ANDRAS barn, "ungar", malus etc? Som jag skrev tidigare, vilka bisarra konstellationer ni skapat. Vilka jävla "familjer".
    Det är inga familjer överhuvudtaget med andras barn. Så där har du rätt för ovanlighetens skull.
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-27 12:05:27 följande:
    Nej jag menar det. Det är ju bara låtsasfamiljer när man inte kan hjälpas åt ens.
    Nej man låtsats inte vara familj med hans barn.
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!