• Anonym (...)

Jo jag skiter i dina barn!

Bara för att förtydliga för FL mobben.

De flesta bryr sig inte om ? bonusbarn?. De har redan föräldrar så varför förväntar ni er alltid att andra ska axla något som helst ansvar eller göra uppoffringar för era ouppfostrade söndercurlade ungar?

Gör DITT jobb och sluta ställ krav på andra!

• Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!
  • Anonym (...)

Ni som är så skräckslagna över att inte alla vuxna i närheten av era barn tycker att de ska behandlas som kungligheter:

Vill ni att andra människor ska tycka att de är ?bonusar? så får ni se till att börja uppfostra era avkommor till att inte bete sig som odrägliga rövhål. 

• Anonym (Malus)
    Anonym (......) skrev 2022-06-21 19:06:08 följande:
    Du menar att du inte ens klarar varannan helg?? Hur gammalt är barnet? Hur mår barnet av att komma dit så sällan och vara illa omtyckt?
    Jag håller borta så mycket jag kan. Går ut och roar mig med mina vänner de flesta malushelger.

Malus vet inte hur jag känner, vi känner knappt varandra. Säger hej typ, inte så mycket mer.
  • Anonym (...)
    Anonym (......) skrev 2022-06-21 19:02:02 följande:
    Men det är ju ni som väljer mannen! Och skyller sen på alla andra om ert pissiga liv ihop

Du gillar inte att läsa eller? Vi väljer mannen. Inte barnen.

De får han och biomamman ta hand om. Det är absolut inget dåligt liv och det är väl det som gör flmobben så rabiat.

• Anonym
    Ess skrev 2022-06-21 18:32:38 följande:
    Jag trodde faktiskt ganska länge att de hade nåt dolt handikapp, för själv var jag bra mycket yngre när jag skötte både mig själv och min häst själv.
    Jag har aldrig hjälpt dem, maken däremot hjälpte dem tills de blev myndiga och slutade komma på umgänge.
    Blev du aldrig rasande arg på din make? Det är ju hans fel att hans tonåringar inte klarar av basala saker? Vad sa han till sitt försvar isf?

Ja det är självklart att tonåringar ska klara att laga enklare mat och framför allt bre sina mackor och ta mellanmål själva (det senare klarar väl 6-åringar av själva?). Om du inte överdriver så låter det faktiskt sjukt! Hur klarar dom sig i livet som vuxna med den uppfostran?

Har man umgänge tills barnen är myndiga? Trodde barnen fick välja själva vem de ska bo hos, eller dela, vid skilsmässa när de fyllt 12.
    Var det pga dig som de slutade komma efter att de fyllt 18?
  • Anonym
    Anonym (...) skrev 2022-06-21 19:25:37 följande:

Du gillar inte att läsa eller? Vi väljer mannen. Inte barnen.

De får han och biomamman ta hand om. Det är absolut inget dåligt liv och det är väl det som gör flmobben så rabiat.

Är det inget dåligt liv att bo med någon man hatar?

Jag skulle definitivt hellre vara särbo än att bo med någon annans barn! Skulle aldrig komma på tanken att fortsätta ett ev intresse för en karl som har barn faktiskt. Men skulle jag falla pladask skulle jag inte flytta in, men OM vi skulle dela bostad då skulle jag givetvis gå all in för att vara familj.
  • Anonym (......)
    Anonym (Malus) skrev 2022-06-21 19:19:16 följande:
    Jag håller borta så mycket jag kan. Går ut och roar mig med mina vänner de flesta malushelger.

Malus vet inte hur jag känner, vi känner knappt varandra. Säger hej typ, inte så mycket mer.
    Men vad är det för usel man som har sitt barn så sällan?? Skulle ha noll respekt för en pappa som smiter från sitt ansvar.

Hur 17  kan man gnälla över 4 dagar i månan? När man inte ens är hemma! Ska barnet inte få ha sin pappa alls då?? Vore det sunt? Hur ego kan man bli...
  • Anonym
    Anonym (Fd malus) skrev 2022-06-21 19:17:42 följande:

Har också haft malusar och tror att singnaturen "Malus" har förväxlats med mig och vad jag skrivit i tidigare trådar.

Vill bara säga det.

Desa malusar tillhör dåtid, även deras far. Han har inte kontakt längre med mer än en av dessa tre. Till och med han insåg hur de är.
    Hur fan skulle jag då stå ut? När deras egen far inte längre gör det?

Men som sagt, det tillhör dåtid.

Lite knasigt att mitt gamla nick lever igen, fast genom någon annan. Det blir ju som gjort för missförstånd. Iaf för dem som har ett gott minne.

Okej där har vi det. Det är ju såklart dig jag syftar på när jag skrivit till den nya (Malus).

Vadå? Karln din uppfostrade bortskämda monster och nu när han inser hur fel han gjort så säger han upp kontakten? Rubbat.
  • Anonym (Malus)
    Anonym (......) skrev 2022-06-21 19:35:01 följande:
    Men vad är det för usel man som har sitt barn så sällan?? Skulle ha noll respekt för en pappa som smiter från sitt ansvar.

Hur 17  kan man gnälla över 4 dagar i månan? När man inte ens är hemma! Ska barnet inte få ha sin pappa alls då?? Vore det sunt? Hur ego kan man bli...
    Hade han haft mer umgänge så hade han fått flytta ut.
    Han har valt mig.
    Och morsan till malus är nöjd.
  • Anonym (Malus)
    Anonym (Fd malus) skrev 2022-06-21 19:17:42 följande:

Har också haft malusar och tror att singnaturen "Malus" har förväxlats med mig och vad jag skrivit i tidigare trådar.

Vill bara säga det.

Desa malusar tillhör dåtid, även deras far. Han har inte kontakt längre med mer än en av dessa tre. Till och med han insåg hur de är.
    Hur fan skulle jag då stå ut? När deras egen far inte längre gör det?

Men som sagt, det tillhör dåtid.

Lite knasigt att mitt gamla nick lever igen, fast genom någon annan. Det blir ju som gjort för missförstånd. Iaf för dem som har ett gott minne.

Oj, förlåt!
    Jag tyckte att jag kom på ett lämpligt nick.

Inte meningen att sno ditt.

Sorry!
  • Anonym
    Ess skrev 2022-06-21 18:43:58 följande:
    Jo det finns även om du aldrig blivit utsatt för det.
    Har stängt min profil för pm, då det brukade rasa in sådana vid ca 3 på natten/morgonen som bara kräkte av sig.
    Å fan.. det är ju att gå för långt. Kräkas på folk kan man göra i trådarna om man nu vill göra det. Lämnar man tråden så ska man få vara ifred, om det inte är vänskapliga pm nån vill skicka förstås.

Ja då tar man det alldeles för seriöst och blir för upprörd om man börjar trakassera folk med pm! Oavsett hur mycket man hatar en persons åsikter. Det är såna typer som trolljägarna jagar.
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!