Inlägg från: Real Time |Visa alla inlägg
  • Real Time

Vi skriver en sommarberättelse tillsammans

Är man inte lite sugen på att få läsa mer om Saga? Varför är det stökigt? Vad ser hon i Casper? Hur ser hon ut mer än 159cm? Visst har hon en fin rumpa?

• Real Time
    Anonym (Det okända djuret) skrev 2022-09-05 00:48:35 följande:

Real Time: Ja, källaren lär ju vara rejält fuktskadad efter den där översvämningen Flört Precis! Pandemin lärde oss ett och annat trots allt. Nu kommer det nog fler detaljer om Saga när hon får vara med i handlingen på riktigt igen och inte bara i Caspers tankar. Saga verkar vara en riktig ungkarlsslusk, men vi får se om det finns någon vettig förklaring till det eller om hon helt enkelt bara inte gillar att städa. Det är du som har bestämt hur hon ser ut, så det är upp till dig med rumpan. Enligt mig har hon långt mörkt hår och havsblåa ögon.

åh ja, saga har mörkt långt hår ner till rumpan som putar och ingen kan liksom INTE låta bli att titta på den. Hon är läcker och tuff?ett födelsemärke på ryggen som väcker frågor?Och hennes havsblåa ögon drunknar man i men det är ju inte en slump att de är havsblåa för hon kommer ju från havet?hon har ett leende som man inte riktigt kan läsa av?retsamt men samtidigt bjuder det in till..tankar på mer?Hon hatar att städa helt enkelt men hur hon ser på casper har jag fortfarande lite svårt att se kanske hon ändå tyckte att var bra nog som nu ställde sig framför en större man men ändå sa ifrån!! Det var modigt! Själv gjort det några gånger och vet hur ont det kan göra, som att slåss mot en vägg?fortsatt nyfiken på hur han ska få ordning på kåken, måste vara hur mycket jobb som helst?snart drar väl hummerfisket igång med
  • Real Time

Nu är det spännande på riktigt!! Och äntligen tände det till lite! Undra vad Saga tyckte om kyssen??? Men snart vill vi allt ha mer!!!  

• Real Time

Åååh hade hoppats på ett avsnitt idag! Med snusk och bygge på hus!  

• Real Time
    Anonym (Det okända djuret) skrev 2022-09-16 23:30:40 följande:
    Det är på g! Ledsen att göra dig besviken, men kul att du är intresserad av att läsa fortsättningen. Det gör det extra roligt att skriva Solig Jag har varit lite sjuk i några dagar, men nästa avsnitt är snart färdigt. Är rädd att du kommer bli besviken på snusket när/om det blir av. Du vill nog ha en detaljerad beskrivning av det misstänker jag Flört Ja, nu är det dags att de tar tag i renoveringen av det där gamla rucklet!
    Inget allvarligt hoppas jag? Bättre nu?
    besviken och besviken?Du skriver/beskriver ju så som du vill och du gör det jääävligt bra
  • Real Time

Sett trådar här där folk visar både det ena och det andra så att skriva är nog ingen fara undra vad C skulle säga när Saga tystade honom.

• Real Time

Underbar läsning!!! du är oerhört begåvad grym på att göra det äkta och spännande

• Real Time
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-08 21:40:04 följande:
    Med tanke på ditt fantastiskt poetiska sätt art uttrycka dig är det nog inga problem. Som Real Time påpekade så finns det ju lång mer intima inlägg på Familjeliv.

Å andra sidan passar det in i ditt skrivsätt att använda omformuleringar. Saga var säkert imponerad över att avtackades den pulserande pålen innanför Caspers byxor, medan han är förtrollad över hennes delikata mussla och att hennes bröst påminner honom om svalor som häckar t ex 😁
    Pulserande påle lät som från en gammal porrnovell jag läste i tonåren där allt skulle vara överdrivet delikat mussla däremot, mmmhmm! 
  • Real Time
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-11 00:51:41 följande:
    Och då menar jag att 🍆 ofta beskrivs som just något hårt, något som "borrar sig in" etc just i t ex som du nämnde,  klassisk porr medan 🍑, åtminstone historiskt sett, beskrivits som något ömtåligt. Att mannen "deflorerar" kvinnan under hennes första penetration, och ord som "delikat" och "vacker" används.

Jag ber om ursäkt för mina något flummiga utsvävningar i ämnet. Och även om jag tycker att det är utmärkt att det är lika naturligt för både små pojkar och flickor att det finns vedertagna namn för deras respektive kön så har Jag svårt att hålla mig för skratt när vuxna kallar det de har mellan benen för sn*pp eller sn*ppa, när det inte sker i samtal med små barn, i meningar som "Ja, du har en sn*pp precis som pappa. Mamma har en sn*ippa". I det (och mycket annat) håller jag med Olle Waller, sexualupplysare och känd från bland annat "Fråga Olle" som tidigare sändes på Kanal 5. Han sa vid flera tillfällen att "små pojkar har snopp. Hos män heter det kuk, penis eller något annat." Men det är min högst personliga åsikt! 😁

Kom på nu att jag ju, om jag kommit på det när jag skrev inlägget om den bultande pålen, musslan och de häckande svalorna, hade kunnat föreslå att kalla Caspers 🍆 för en slingrande ål istället! 😁 Anledningen till pålen var att jag där och då inte kom på någon bra beskrivning som ingick i tema vattenlevande varelser.
    Rolig läsning oavsett !! Och ja märkligt att det blivit så. Tror Casper har en helt vanlig och härlig en. Varken stor eller liten på något av hållen. Den kanske är mindre än den hemska alfahanens?Hoppas Saga inte är en Size-Queen  
  • Real Time
    Anonym (Det okända djuret) skrev 2022-10-22 19:58:33 följande:
    Jag fastnade mest för det lilla ståndet 🤔 Kan du utveckla det?
    Trodde ni pratade om Casper först  
  • Real Time
    Anonym (Det okända djuret) skrev 2022-10-23 20:39:50 följande:
    Förstår att det kan vara förvirrande med det lilla ståndet, men tack vare Ingenpsykolog går nu Caspers under benämningen den pulserande pålen, så inga missförstånd uppstår 😉🍆
    Haha! Rocco! ni som vet ni vet  
  • Real Time

Ja. Det kommer att bli tomt!!! men väldigt spännande slut. Finns så mycket kvar att göra. Stugan har ju inte fått en gnutta kärlek och tänk allt merjobb det blev nu med en vattenfylld källare?I stan kan han ju inte bo. Pandemin är fortfarande igång och vad ska han med sinsupermoderna lägenhet till när elbrist råder? Snart kanske ryssen ser till att vi inte har nägon el alls?Hans smarta kylskåp med kameror och Spotify inbygg är inte värt ett skit om det inte finns el. I stugan har han allt. Kamin, ved, odlingsmöjligheter, fiske?enda som saknas där är ju nu en kvinna att krypa ner hos på kvällen efter allt riktigt arbete. En naken kvinna som ligger med ryggen till. Där man skådar en födelsemärke man så gärna vill veta mer om?där man skådar en bakdel man så gärna vill lägga sin hand på, krypa närmre.

• Real Time
    Anonym (Det okända djuret återuppstår) skrev 2022-12-08 00:08:42 följande:
    Wow! De måste bara få varandra till slut 😉 Saga finns kanske där ute någonstans och Casper väntar troget på att en vacker dag få återse henne. Det får kanske bli en vårberättelse så småningom 🌸
    Nu är det våååår så ljuvligt 
  • Real Time
    Anonym (Det okända djuret återuppstår) skrev 2023-04-05 14:53:30 följande:
    Det har du rätt i! Jag får väl skaka liv i Casper igen och se om han, mot all förmoda, lyckas hitta Saga den här gången 😅🌸
    Ja!!! Saga kanske inte kommer tillbaka direkt?! Casper lär ha haft att göra på gården och det är dags att börja odla så fort frosten försvinner! Vem vet?kanske blir ett triangeldrama också eftersom en ny granne i gården längre bort har riktigt gröna fingrar 
  • Real Time
    Anonym (Det okända djuret återuppstår) skrev 2023-04-07 18:12:25 följande:
    Det är sant, men känner jag den där ön rätt så blir det nog ingen tid för odling 🌱 Är det inte en jättevåg, så är det svartsjuka smugglare som förstör 😅 Nästa gång kommer det väl en tornado och blåser bort allihop 🌪 Triangeldrama låter spännande! Jag ska fundera på att väcka liv i Casper igen! 
    Hoppas du finner suget det var en fröjd att läsa din berättelse men det måste komma Av vilja såklart 
  • Real Time

Riktigt roligt (även fast det var mycket vemod) att läsa om Casper igen! Vad spännande att folket på ön är så hemliga utav sig också! Är alla utom casper??! neeej

• Real Time
    HjärtaEn fröjd att logga in och sätta sig med kaffet och läsa (2!!!) spännande och målande inlägg 
Svar på tråden Vi skriver en sommarberättelse tillsammans