• L 91

BIM sept -22

Katch91 skrev 2022-09-04 19:02:52 följande:

RFSU testa tidigt vart dö-neg? Jag trodde verkligen jag skulle få se två streck. Antingen för tidigt fortfarande på ÄL+9 eller ingen lycka denna månad. Får avvakta och testa om några dagar igen. 

Men jag ser något på rfsu vanliga test som du la in bild på! Testade du i samma urin med testa tidigt?
  • L 91

Nu hoppar jag in här också tror jag.. förra månaden provade vi lite löst. Mensen var helt knas den månaden och kom väldigt sent. Testade flera test som jag får tolka som negativa trots att jag fick svagt streck efter testtiden med cb och något vääldigt svagt på rfsu. Inget positivt efter de testen så inväntade mensen som kom en vecka sent. Köpte hem nya test och testade en gång till under mensen bara för att få se hur testet ser ut när det verkligen inte kan vara något. Ser då ett svagt streck som kommer inom testtiden. Blir tokig. Men nu försöker jag släppa det. När BIM är vet jag därmed inte riktigt men skulle gissa på slutet av månaden. Allt är lite oklart nu, haha! 
    Såhär såg testet ut iaf, inom testtiden. Blev helt skakig när jag såg strecket så bilden är inte helt skarp tyvärr. Testet är från testlagret som jag kört med förut och då aldrig upplevt detta. Dock ser testen annorlunda ut nu än förr. Smalare. Strecket är rosa i verkligen iaf. Har ni upplevt spök på deras test? 

• L 91

Kanske ni ser bättre när jag redigerat lite..? Mensen var ungefär som vanligt(bara sen..), men lite lite mindre än den brukar vara kanske.. 

Så frågan är ju egentligen bara om ni upplevt spök på deras test nu för tiden? Så jag kan förbereda mej inför denna månadens testning, haha

• L 91
    Cocachins skrev 2022-09-04 19:32:37 följande:
    Jag kan tyvärr bara se testlinjen, jag ser inget mer streck till vänster om teststrecket. 
    Inte på den redigerade bilden heller? Bara så konstigt att det kom upp ett rosa streck när det inte borde kunna bli ett sånt resultat tyckte jag.. så nu vet jag inte längre om jag kan lita på testlagrets test.. så borde nog inte testa för tidigt denna månaden! Jag är dock test-galen så det skiter sej nog ändå, haha!
  • L 91

Tack för alla era svar på mitt svaga streck. Kanske att det var något som inte blev något, om man säger så.. för jag kände mej såå konstig. Massa symtom. Undra om jag borde ta fler test nu när mensen är över för att kolla läget..? Aldrig varit med om detta förut. 

• L 91

Tror ni det är kört..? Enligt appen var äl igår. Äl-flytning igår och sex senast i måndags kväll...

• L 91

Tack för svaren! Kanske inte ska bli bitter än då, över att vi inte fått till det något mer. 

• L 91

Förra månaden var mensen väldigt sen. Jag har oregelbunden mens så jag vet aldrig exakt när BIM är.. men den 12 sept fick jag lite äl-flytningar, den 14.e mer (14.e beräknar appen att äl skulle vara) och från 16.e var det rejäla äl-flytningar som har varit varje dag sen dess och så även idag. Vad är det som händer tro!? Som molande värk varje dag, ömma bröst som började runt 10.e tror jag, svullen och känner mej allmänt konstig. Låter så orimligt alltihopa. Såhär brukar det inte vara.. Kan ju inte ha äl-flytningar i en vecka, haha! (Inga äl-test hemma..) 

• L 91
    Amaaanda00 skrev 2022-09-21 07:02:15 följande:

stickan på morgonen va också så negativt som det bara kan bli.. har beräknad mens idag så får se om den hoppar igång under dagen. 

Tråkigt.. men hade inte du ett svagt streck för några dagar sen? 
  • L 91

Hur mår ni runt ägglossning? Känner ni av den? Jag blir lite förvirrad över min kropp nämligen.. 

Svar på tråden BIM sept -22