• L 91

BIM sept -22

Leonas1 skrev 2022-09-21 12:47:59 följande:
    Jag får sjuk värk i äggstockarna, mycket ondare än vid mens och så blir jag väldigt sex-sugen. 
    Tack för svar!
  • L 91

Hur tidigt har ni fått positivt med testlagrets stickor? Neg. både igår och idag. BIM-4, typ ungefär. 

• L 91

Skrev ett långt meddelande som försvann innan jag klickade på skicka... kul. 
    Så detta blir lite kortare..
    Hur går det för er? 

Jag känner inte igen min kropp denna månaden. Strulade ju förra månaden så jag har ingen aning om när BIM är. Det jag kan gå på är mina äl-flytningar. Men de varade i en vecka vilket känns helt osannolikt. Vilken dag räknar jag som äl då tro? Går jag på det som appen säger så är jag på BIM-3. 
    Helt negativt på testerna. Ska jag köpa ett testa tidigt eller vänta ut det tro.. 

• L 91
    Jojjans skrev 2022-09-25 06:34:47 följande:

jag brukar ha äl-flytningar i närmare en vecka ibland, men oftare kanske 5 dagar (har sen äl sista dagen av fertilt sekret). Men att du har äl-flytningar behöver ju inte betyda att äl skett. Kroppen har antagligen gjort ett försök varför du fått dom symptomen, men sen kanske inte lyckats släppa något ägg. 

har du alltid haft regelbunden cykel tidigare? Om ja, har något annat förändrats i ditt liv som skulle kunna rubba cykeln?

Såhär kul ser det ut för mej. Så jag har oregelbunden mens. 
    Oj, jag har aldrig haft så mycket äl-flytningar som denna månaden. Brukar vara ungefär 2 dagar. Nu var det tydligt den 12.e och 14.e och sen fram till måndagen den 19.e. Sen den veckan började har jag haft såå ömma bröst. Men visst kan det vara som du säger, att kroppen försökte men inte lyckades. Brösten känns som när man ammar och man man märker att man börjar läcka -fast det kommer inget nu. Men det är väl säkert bara kroppen som spelar mej ett spratt igen.  
  • L 91

Lite redigerad om det gör det lättare att förstå vart jag ser strecket. 

Varit helt negativt fram tills idag. Ser svagt streck både på testet imorse och testet från i em. Tog dock ett cb testa tidigt igår på lunchen på jobbet som var helt blankt.. 

Ser att bilderna blir sämre när man laddar upp dem här.

• L 91
    medioker skrev 2022-09-27 20:28:08 följande:
    Jag ser! På vilken dag är du?
    Idas123 skrev 2022-09-27 20:49:48 följande:

Ser också något på första bilden!! Håller tummarna!

Åh, spännande att ni ser något! 
    Enligt appen har jag BIM imorgon, men jag är lite osäker på det. Denna och förra månaden har varit knas. Jag har alltid haft oregelbunden cykel men ändå kunnat märka på äl-flytningar när jag sen ska ha mens. Denna månaden har det inte följt det vanliga mönstret så BIM är allt från imorgon till 6 dagar framåt.. väldigt oklart. Får se hur det utvecklar sej under de närmsta dagarna. 
  • L 91
    Gullesnutten skrev 2022-09-27 21:26:45 följande:

Hej! 

Jag och min sambo har ett bra tag försökt skaffa syskon till vår lille kille och har nyligen påbörjat en fertilitetsutredning. På första besöket som var den 15/9 tyckte hon sig se att jag hade ägglossning eller var väldigt nära den. Vi hade samlag den dagen. 

jag har sedan ett par dagar efter det haft ont i magen så kände mig tvungen att ta ett test idag trots att bim är på fredag.. 

va säger ni?? Jag ser ett svagt svagt streck men vågar inte tro något. Är de alldeles för svagt eller skulle de kunna vara ett plus på gång? kan vi ha lyckats? 

Så tacksam för att ni läst och ännu mer tacksam om ni vill svara mig! kram! 

lycka till, hoppas ni alla som vill plussar ❤️

Grattis säger jag!
  • L 91

Morgonens test. Jag ser något tror jag..  vad ser ni?
  • L 91
    Gullesnutten skrev 2022-09-28 06:09:09 följande:

Jag lyckas inte svara på inlägg?😅 men jag tycker mig se ett streck på ditt L91, håller tummarna!! 💕

Åh, spännande! 

Jag tycker absolut att du kan ta ett digitalt, för ditt plus är starkt! Speciellt med tanke på att du är innan BIM. 
  • L 91
    L 91 skrev 2022-09-29 12:43:52 följande:

Oj.. skulle varit en bild..

• L 91
    Juliflicka skrev 2022-09-29 13:42:32 följande:

Grattis!!!! 🌸😃😃😃

Tack! 
Svar på tråden BIM sept -22