BIM sept -22
Jag fick äntligen fast glad gubbe på CB digital advance igår kväll. Tog test igår morse som blinkade (hög fertil) och sen tog jag ett på kvällen vid 20.00 och då var det en fast fin gubbe (Max fertil)
Men när man fått maximal fertilitet på det digitala visas resultatet i 48 timmar och man skall Inte testa något mer denna cykel. Men om jag fick utslag igår kväll och det gäller för 48 timmar är jag bra nyfiken på när själva lossningen sker. Om det är exakt 48h är vi på Håkan Hellström konsert då och det kan bli lite dålig stämning om vi försöker få till det där? Vi fick i alla fall till det igår eftermiddag och det lär ha kommit in en hel del i livmodern för det kändes som han var uppe i magen och tryckte på hahaha ursäkta för detaljen. Så känns ändå rätt bra nu. Kanske men gång ikväll också.
@jojjans
Vilken cykeldag är du på nu? Hoppas den bestämmer sig för att släppa loss ett ägg snart
idag är jag på CD17, har haft nån svag ömhet i magen igår och i förrgår, men inte idag. Har dock fortfarande äl-flytningar. Gissar att kroppen kämpar för fullt för att försöka ägglossa.
isåfall skulle jag försöka få till det innan konserten, eftersom dom överlever flera dagar där inne :) hellre lite innan än lite efter.
vi hoppar nog över ikväll och försöker få till det imorgon istället.