BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Men vad är detta??? Brukar aldrig lägga upp testen utan slänga och längta till nästa dag. Idag blev jag chockad över att det ena plötsligt inte var helt blankt? Är det... är det ett svagt svagt streck? Eller är det spökstreck?? Är på ÄL+10/11 ungefär.
har stirrat mig blind nu så snälla hjälp
Glömde SÅKLART bifoga bild men här! är Babyplans övre som jag antyder kunna se något på men ytterst oklart om det är spök? Är lila i verkligheten
Glömde SÅKLART bifoga bild men här! är Babyplans övre som jag antyder kunna se något på men ytterst oklart om det är spök? Är lila i verkligheten
åh då lever hoppet lite! Har BM på onsdag/torsdag i veckan så fortfarande "tidigt" men hoppas på starkare streck i dagarna!
Men kul att se att det ramlat in lite positiva gravtest här i helgen!!
grattis till er!
Själv har jag börjat köra ältesten nu i helgen. Bara en rund ring men hoppas det ändras i dagarna. :)
tycker också jag anar nåt när jag zoomar, spännande!!
En liten uppdatering från mig
Är på ÄL+9 idag. Igår fick jag något jag väldigt sällan upplever. Tidigt på morgonen fick jag rejält hugg på vänster sida livmodern som gick från livmodern ner till livmodertappen. Kändes lite som smärtan när bebis huvud ska fixera sig Fast minus stort bebishuvud då.
Jag tolkade det som ett direkt tecken på fullbordad Implantation den här gången. Förra månaden Plussade jag ju på ÄL+7 men som aldrig blev starkare än 15umol/l så enligt min gissning en kemisk graviditet.
Nu på ÄL+8 kom det skarpa hugget som satt ca 15min. Har testat negativt hittills. Men har inte testat idag ännu. Får hem ett test ikväll som är RFSUs testa tidig. tänkte prova. Har hållit mig i typ 5 timmar nu och testet kommer vid 17.30 ish.
Än är det tidigt, men hoppas på låga nivåer hcg om nu implantation skedde igår morse :)
Har humörsvängningar, ovälkomna finnar och hugget från igår då och trötthet.
Fingers crossed
@trueresolution
Jag ser två streck som tyder på att du har hcg i urinen :) Avvakta och ta nytt test snart <3
Med min första son tog det mig 12 månader av konstant nuppande innan jag blev gravid. Vi hade bokat tid för utredning och väl uppe i gynstolen såg läkaren en hinnsäck. Jag fick hoppa ner och ta ett test och mycket riktigt var jag gravid då. Pojken e 12 nu :)
Men kul att se att det ramlat in lite positiva gravtest här i helgen!!
grattis till er!
Själv har jag börjat köra ältesten nu i helgen. Bara en rund ring men hoppas det ändras i dagarna. :)