• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Barbrastreisand
    Nellygirl93 skrev 2023-03-07 07:10:06 följande:
    Mått illa i flera dagar, haft kramper, huvudvärk och en EXTREM trötthet! Tog ett test igår som va toknegativt, (vanlig sticka med känslighet 25) Men kunde inte låta bli att springa ner och handla ett tidigt test för att testa idag..

ÄL+8, är i chock! Kan inte riktigt lita på det? Tror jag ska ta ett digitalt i helgen för att va säker 

(obs, det ska bara bli ett streck och inte ett plus) 
    Solklart plus! Stort grattis!!

Syskon försök: Kul att du är med i tråden! Hur gick det för dig sist? När sker äl för din del denna månad? 
  • Syskonförsök

Tack tack! Jag skrev långt upp nu att jag är med som hejarklack och åskådare denna månad 🥰 
    Jag kommer inte äl testa så skriver inte äl eller bim utan vi pausar denna månad så jag får hämta mig lite psykiskt! Jag bör dock teoretiskt ha äl runt kommande helg men jag har väldigt varierande cykler så omöjligt att säga nu.  Än så länge känns det som helt rätt beslut att pausa lite med alla tester och analyser och jag överväger att fortsätta så någon månad till sen men vi får se. Jag tror stressen över att bli gravid gjorde mig helt knäpp senast, jag kände mig gravid hur länge som helst och på vissa vis känner jag mig fortfarande gravid så kroppen spökar helt! Jag har åtminstone fattat nu att illamåendet var magkatarr så käkar omeparazol en kur. ;) Tycker dock de är kul att följa er alla så hänger med här ändå! Skriver förmodligen upp mig i april tråden sen. :) 

håller tummarna för er allihop!❤️ 
    (jag försöker alltså egentligen med ett syskon till dottern på 2 år men jag pausar lite efter misslyckat försök nr 10 i februari tråden och vad som känns som en miljon skengraviditeter som gjort mig och min cykel helt kocko! ;))

När är äl för dig barbrastreisand så jag ska hålla tummarna extra hårt?🥰

Barbrastreisand skrev 2023-03-07 12:16:03 följande:
    Solklart plus! Stort grattis!!

Syskon försök: Kul att du är med i tråden! Hur gick det för dig sist? När sker äl för din del denna månad? 
  • Sanlin90

Tyckte mig se det absolut svagaste strecket genom tiderna på ett cb early idag men tror inte det va nått, gick inte få med på bold om man inte inverterar den

• Foodie92

Grattis till plusset ! 😍

Själv har de skett en stegring på ÄL så borde få positivt snart vilket sätter ÄL i helgen om jag estimerar rätt 😊

• t123
    Foodie92 skrev 2023-03-07 13:48:03 följande:

Grattis till plusset ! 😍

Själv har de skett en stegring på ÄL så borde få positivt snart vilket sätter ÄL i helgen om jag estimerar rätt 😊

Jag borde också ha ÄL till helgen! Spännande 😍
  • jippi1234

Jag tror att jag ligger på BIM-3 och har haft alla de möjliga symptom som började strax efter ÄL! Detta är tredje försöket efter vårat MF och denna gång kände jag att det tog sig, sjukt  nog, och jag är en testare så jag har gjort testet ända sedan BIM-8 hehe, men började ana något på testerna för två dagar sedan där testerna visade positivt efter 10 min +. Jag gjorde ett nytt test idag och gissa! Jaaaa jag såg två sträck ganska direkt!! Detta är apotekets egna tester och på dem står det att man ska kunna se från den dagen man ska få mens, men den visade alltså tidigare på mig, så antingen hade jag ägglossning tidigare eller så kanske dessa tester ändå är ganska känsliga?
    Men iallafall så direkt efter jag fick mitt plus så försvann känslan av mina ömma bröst?? är detta vanligt så här tidigt??  Känner dock fortfarande lite molvärk 

Jag kommer nog att ta ett till test om 3 dagar, vid BIM 

• Nellygirl93

Tack snälla för alla grattis! Vågar knappt ta ut lyckan än 
    en tar ett digitalt imorgon och ser vad det säger 😃💕

Grattis jippi!!! 😍

• Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-03-07 13:22:47 följande:

Tack tack! Jag skrev långt upp nu att jag är med som hejarklack och åskådare denna månad 🥰 
    Jag kommer inte äl testa så skriver inte äl eller bim utan vi pausar denna månad så jag får hämta mig lite psykiskt! Jag bör dock teoretiskt ha äl runt kommande helg men jag har väldigt varierande cykler så omöjligt att säga nu.  Än så länge känns det som helt rätt beslut att pausa lite med alla tester och analyser och jag överväger att fortsätta så någon månad till sen men vi får se. Jag tror stressen över att bli gravid gjorde mig helt knäpp senast, jag kände mig gravid hur länge som helst och på vissa vis känner jag mig fortfarande gravid så kroppen spökar helt! Jag har åtminstone fattat nu att illamåendet var magkatarr så käkar omeparazol en kur. ;) Tycker dock de är kul att följa er alla så hänger med här ändå! Skriver förmodligen upp mig i april tråden sen. :) 

håller tummarna för er allihop!❤️ 
    (jag försöker alltså egentligen med ett syskon till dottern på 2 år men jag pausar lite efter misslyckat försök nr 10 i februari tråden och vad som känns som en miljon skengraviditeter som gjort mig och min cykel helt kocko! ;))

När är äl för dig barbrastreisand så jag ska hålla tummarna extra hårt?🥰

Låter väldigt klokt! Känner igen mig i det du skriver, men jag är inte tillräckligt stark för att låta bli med äl-test, hade haft skuldkänslor över att kanske ha missat chansen. Trots att jag brukar ha rätt tydliga fertila sekret.. Kommer ni fortfarande ha mys denna månad eller hoppar ni över det också?

Min äl kommer troligen inträffa någon gång mitten på nästa vecka förhoppningsvis :) Tack ska du ha!!
  • Sanlin90

Börjar bli irriterad nu?. 

BIM+4-5 enligt ff och bim +1-2 på nc ingen mens?.
    inget positivt. 

bara en lång plåga?

Svar på tråden BIM mars 2023