Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Vem bär ansvaret för tillståndet att bränna Koranen

Aviga skrev 2023-02-01 23:52:57 följande:

Det förvånar mig storligen att tillståndet gavs på just den platsen

Varför det? 

Demonstrationer sker utanför ambassader överallt.. Utan att andra länder lägger sig i och tror att dom kan bestämma över landet igenom att mordhota det.
  • Anonym (C)
    Aviga skrev 2023-02-05 09:20:04 följande:
    Varför provocera när man vet hur lättkränkt Landets ledare är?
    Varför ska vi här i Sverige behöva ta ansvar för hur omvärldens ledare känner och är? Det är inte som att dom bryr sig om några jävla Svenskar mer än när det kommer till att fortplanta eller vinna fördelar som bara är fördelar åt ingen annan mer än de själva..
  • Anonym (C)
    Aviga skrev 2023-02-05 12:06:31 följande:
    Varför ska man inte ta ansvar för vad man gör?
    Varför ska man inte kunna göra grejer med sina egna saker.. Utan att folk utomlands ska känna att dom ska börja vilja våldta någon Svensk? 
  • Anonym (C)
    Aviga skrev 2023-02-05 13:01:56 följande:
    Jag har inga problem med att bränna böcker, speciellt i dessa energikrisens tider. Det är avsikten bakom som funderar över. Vad ville man uppnå? Det var väl knappast för värmens skull!!
    Och vad är det här, för jävla fåniga inlägg? Finner du att babbla struntprat givande? 
  • Anonym (C)

Rättelse: 

En dansk bränner en bok han köpt själv i Sverige.. Detta får Turkar att Koka och vilja döda och misshandla en massa Svenskar.. Dumma Svenskar säger Erdogan... Och vägrar slå igenom deras NATO ansökan..

Är det så som Turkar, den där religionen, och resten utav hela världen är.. Då ska man inte heller ha någonting med det att göra.. 

• Anonym (C)
    Aviga skrev 2023-02-05 12:06:31 följande:
    Varför ska man inte ta ansvar för vad man gör?
    Och varför är det bara Svenskar i hela den här VÄRLDEN som ska ta så JÄKLA mycket ansvar.. 
  • Anonym (C)
    Aviga skrev 2023-02-05 13:14:48 följande:
    Om du läser ingressen på min tråd så vill jag bara veta vart ansvaret ligger. Så enkelt är det. 

Detta blir mitt sista inlägg i den här tråden
    Får nöja mig med de svar jag fått, Rätt illavarslande sådana 
    Bör oroa dig mera över att din favorit befolkning inte hade ryggrad nog att ta ställning och fortsätta slå igenom våran Nato ansökan. 

Känns lite mer allvarligt än att bränna en bok skriven utav en pedofil.. Kommer resten av världen o tycka. 
Svar på tråden Vem bär ansvaret för tillståndet att bränna Koranen