Jhannis skrev 2023-04-22 20:35:14 följande:
Jag har också svårt att få några favoriter i årets Robinson. Oskar tycker jag är för självsäker som överlevnadsexpert....Samma med Markus. Ok helt klart kan dessa killar sin grej. Erik tycker jag är eller ser hård ut, men kanske är en snäll människa. Amanda babblar på hela tiden och är lite översnäll och så kanske hon är vanligtvis med, men jag är osäker på om hon spelar snäll med alla så hon inte åker ut på Ö-rådet. Det andra tjejerna/damerna har jag inget att säga om.
Dennis den äldre tycker jag ser ut som en go Nalle Björn. Han verkar snäll och har även visat sina känslor. Han kanske inte är så bra på tävlingar, men jag gillar han som person.
Visst, Oskar och Markus är rätt självsäkra men samtidigt verkar dom sjyssta tycker jag. Oskar är lugn och eftertänksam och inte så intrigerande som Dennis d.y. visat sig va ihop med Chris. Jag gillar Oskar allt mer.
Tjejerna/damerna har jag inte heller så mycket att säga om. Kan knappt hålla isär dom faktiskt.
Erik tycker jag verkar va en rätt sjysst person men svärmar lite väl mycket för Amanda kanske.
Dennis d.ä. växte i mina ögon i gårdagens avsnitt.
Jhannis skrev 2023-04-23 00:03:08 följande:
Jag vet inte hur gamla deltagarna är, men jag kan säga att jag är pensionär.
MIna favo är Dennsi (Äldre) och Dennsi yngre. om jag ska ens säga favoriter eftersom jag inga har.
Kommer väl att ändras när sammanslagningen kommer.
Ja, det är ju en bra bit kvar av årets Robinson.
Jhannis skrev 2023-04-23 22:58:27 följande:
Jag vet inte varför jag skrev Daniel när jag skulle skriva Dennis....Väntar så att få se Gränslandet i morgon....
Numera fattar jag du menar Dennis när du skriver Daniel.
Jag har ju redan sett kvällens Gränsland men ja...spännande och inget man vill missa. Vi får snacka om det här i tråden sen.
Jhannis skrev 2023-04-24 17:47:36 följande:
Vart har alla tagit vägen? Ingen som har tid att diskutera Robinson, Gränslandet????
Saknar flera av er. Nandez hör av dig eller om någon vet hur man får kontakt med henne vore jag glad.
Jag är här!
Men visst saknar jag Nandez! Hoppas hon kommer tillbaka jue! :/