Anonya skrev 2023-05-02 00:43:15 följande:
Robinson kommer först och sen Gränslandet. De berättar i Robinson om följande Gränslandet och en dags Robinson kommer på nätet i listan före samma dags Gränslandet. Jag tycker därför att det är rimligt att man väntar med att prata om Gränslandet tills dagens Robinson visats i tv. (Båda släpps redan kl. 2:00.)
Det håller jag helt med om. För mig har det vart en självklarhet och särskilt som jag oftast kollar båda programmen efter att Robinson visats på kvällen och kommenterar i tråden ännu senare.
Anonya skrev 2023-05-04 00:38:20 följande:
Jag skriver aldrig medan jag tittar på programmen och är inte heller intresserad av att läsa bara kommentarer om vad som händer för det jag ju liksom redan sett. :) Men man behöver inte läsa allt, skriver man vad som händer i ett eller ett par inlägg per avsnitt så är det ju lätt att hoppa över om man inte vill läsa.
Instämmer!
Jhannis skrev 2023-05-03 22:32:47 följande:
Verkar vara onödigt att skriva vad som händer i Robinson eller Gränslandet för ingen verkar ha tid att skriva.
Saknar Nandez som ändå skrev i det trådar hon hade så länge programmen pågick.
Inget elakt menat till någon för alla har massor omkring sig och kanske inte hinner titta på programmet.
molly50 skrev 2023-05-03 23:03:33 följande:
Jag har tittat,men tycker också det känns som att jag är den enda som skriver under programmets gång.
Därför skev jag inget idag utan avvaktade och ville se om någon annan skulle skriva också.
Precis som Anonya skriver jag aldrig medans jag kollar programmen och dessutom kollar jag så gott som enbart streamat och inte när det sänds på tablå-TV.
Men jaaa, Nandez är saknad och hoppas hon tänker om och återvänder till FL. Hon va nåt av en motor också i lektrådarna där ju jag hänger mest och där märks verkligen hennes frånvaro. :/
---------------------------------------------
@Alla i tråden: Jag har märkt att jag inte mår så bra av att kolla Robinson. Får jobbiga vibbar som påminner mig om min skoltid när jag va mobbad och utanför. Ångrar nu att jag öht började kolla på den här säsongen och kommer troligen inte se kommande Robinson-säsonger.
Däremot vill jag ändå veta hur den här säsongen slutar så jag kommer kolla men inte längre skriva i tråden. Jag fixar det helt enkelt inte. Känns väldigt sorgligt men så är det tyvärr. :/
(Skulle det ändras kanske jag återvänder, vem vet.)
Tackar därför för mig och önskar er alla fortsatt trevligt tittande och diskuterande här i tråden. Jag lämnar alltså inte tråden pga missnöje med er som skriver här utan uppskattar er alla och önskar er allt gott. Kanske ses vi i nån framtida Robinson-tråd, kanske inte...vi får se. Annars ses vi förhoppningsvis här på FL framöver!
Sorry för mitt strulande!
Lev väl, mina vänner!
/flygrl