Helt tagen av en äldre man. Vet inte vad han känner.
Kan vara så att han är attraherad av dig eller så är det bara hans personlighet du märker av. Jag blev attraherad av en man som var 27 år äldre än mig. Vi var kollegor, han hade högre position än mig på jobbet, han var gift. Men han tittade mycket på mig. Han fick mig att känna mig sedd. Han skämtade över gränserna inför andra och när vi var ensam. Kunde vara skämt om att vi skulle gå på dejt, eller att vi hade något sexuellt umgänge mellan varandra. Detta gjorde han väldigt ofta. Jag kände mig sedd helt enkelt. Kändes som han var den jag ville ha. Men tiden gick och jag fick tillslut känslor för en annan man. Jag hörde dä hur han skämtade lika illa om andra tjejer. Så jag tror att den mannen gillade att känna sig sedd av yngre tjejer och att han är lite sliskig.
Så mitt råd till dig är att ligga lågt, utforska hur han beter sig inför andra tjejer. Men Det finns också en möjlighet att du överanalyserar, han kanske inte alls har känslor för dig. Han kan lika gärna vara den som håller ögonkontakten lite för länge osv...