Inlägg från: Anonym (socker i botten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (socker i botten)

Helt tagen av en äldre man. Vet inte vad han känner.

Anonym (HS) skrev 2023-04-26 22:14:46 följande:

Jag är snart i den åldern, och det händer att yngre kvinnor uppträder som du, och jag tycker det är supercharmigt och jag blir alldeles varm inombords om det är rätt person. Dock tar jag inte något första steg då jag absolut inte vill vara påträngande.

Så om du vill ha mer får du själv se till att det blir gjort. Kolla dock upp att han är singel först.

Jag var kär i en yngre tjej på jobbet. Men jag väntade tills vi inte längre jobbade ihop innan jag frågade. Dom flesta här tyckte att jag gjorde fel ändå.
    caruso2022 skrev 2023-04-26 21:19:08 följande:

Han är 25 år äldre än mig. Jag är 30 och ser väldigt bra ut. Märker att jag får uppmärksamma blickar från män i min omgivning. Han är 55.

I början ?spanade? jag en hel del på honom på jobbet (inte överdrivet, men tror han märkte). 

På jobbet så tror jag att en del yngre tjejer kollade in mig. Dom flesta här skrev att det är sånt som män inbillar sig.
    Anonym (Upp till dig) skrev 2023-06-16 06:43:34 följande:

Är det en vettig äldre man blir det upp till dig att försöka få honom mindre vettig. Annars kommer han bara titta på din röv när du vänder dig om, det är allt han kommer göra. Inte mer ""initiativ"" än så. Så du får söka hans uppmärksamhet, prata med honom, bli hans vän, bete dig övertydligt flirtigt, kontakta honom på fritiden och våga vara väldigt på. Annars kommer det inte hända något alls. 

Ja, jag kommer aldrig mer stöta på en kvinna på jobbet. Det är bättre att kvinnor tar det initiativet med en kollega. Det är vanligt att män inbillar sig intresse och inte kan läsa signalerna, så stor risk att han gör bort sig om han skulle försöka.
    Anonym (H) skrev 2023-04-26 23:43:40 följande:

Kan vara så att han är attraherad av dig eller så är det bara hans personlighet du märker av. Jag blev attraherad av en man som var 27 år äldre än mig. Vi var kollegor,

De flesta säger att de flesta kvinnor inte attraheras av mycket äldre män. Och speciellt inte nån på jobbet. Kvinnor är på jobbet för att jobba, inget annat.
    Anonym (Hjärta) skrev 2023-04-26 21:28:11 följande:

Tja, du, det är ju omöjligt att veta. Kanske han är jätteattraherad av dig, kanske du bara inbillar dig alla heta blickar. 

Eftersom  det är på jobbet gäller väl bara att ta det försiktigt och inte gå framåt för fort (både ifall han inte är intresserad och det blir konstigt mellan er, eller om han är intresserad och det blir en jobbflirt).

Är ni båda singlar?

Det är inte omöjligt att veta har jag sett här på FL. Det finns många här som vet allt om andra. 
    Den yngre kvinnan jag stötte på var singel, det var jag också. De flesta tyckte ändå det var fel.
    Jag har senare sett trådar där det är ok för andra att stöta på nån på jobbet, och då är inte båda singlar.
    Anonym (...) skrev 2023-06-16 07:42:02 följande:
    Måste du sabba precis alla trådar? Detta är inte DIN tråd, det här handlar inte om "de flesta kvinnor", den handlar om TS! 
    Jag har erfarenhet av sånt här, och mitt inlägg har relevans. Vad tillför ditt inlägg, mer än att gnälla på mig?
    Anonym (...) skrev 2023-06-16 07:42:02 följande:
    Måste du sabba precis alla trådar? Detta är inte DIN tråd, det här handlar inte om "de flesta kvinnor", den handlar om TS! 
    När jag skrev om när jag var kär i en yngre kvinna, då handlade det om mig. Då svarade de flesta att de flesta yngre inte vill ha äldre män. Då tog andra upp hur det var för dom. Nästan ingen hade varit attraherad av äldre. Ingen av deras kompisar heller. Och ingen de kände heller. De flesta tyckte att äldre män var äckliga gubbar.
    caruso2022 skrev 2023-04-26 21:19:08 följande:

Jag kände så för den yngre kvinnan på jobbet. Jag trodde att hon kanske kände nåt, men jag visste inte. Många här skyndade sig att säga att jag inbillade mig. Jag var sjuk i huvudet som trodde att en yngre kvinna skulle vara attraherad av en gubbe som mig, när hon kan få jämnåriga vältränade män. Det är lätt att veta om nån är intresserad också, skrev flera. Om man är normal och social så har man lärt sig att läsa signaler.
    Min syster sa att hon inte var intresserad. Hon hade aldrig träffat henne. Hon sa också att hon hade visat nåt om hon var intresserad. När min syster var kär i en kille så vågade hon inte visa nåt. Tjejer i den åldern vill ha jämnåriga. Själv så var hon ihop med en 20 år äldre man.

Min poäng är att det finns många som vet bäst, som vill tala om för dig hur du ska göra, och som sen gör tvärtom när det gäller dom själva.

Anonym (Upp till dig) skrev 2023-06-16 09:03:49 följande:
    Ditt problem med kvinnor beror inte på din ålder utan på din bisexualitet. 
    Det där var faktiskt roligt SkrattandeSoligSkål
    Anonym (Upp till dig) skrev 2023-06-16 09:03:49 följande:
    Ditt problem med kvinnor beror inte på din ålder utan på din bisexualitet. 
    Senaste jag träffade är 25 år yngre, hon är själv bisexuell och gillade att kolla på gayporr. Hon hade inga problem med att jag var bisexuell.
Svar på tråden Helt tagen av en äldre man. Vet inte vad han känner.