Inlägg från: Anonym (Upp till dig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Upp till dig)

Helt tagen av en äldre man. Vet inte vad han känner.

Är det en vettig äldre man blir det upp till dig att försöka få honom mindre vettig. Annars kommer han bara titta på din röv när du vänder dig om, det är allt han kommer göra. Inte mer ""initiativ"" än så. Så du får söka hans uppmärksamhet, prata med honom, bli hans vän, bete dig övertydligt flirtigt, kontakta honom på fritiden och våga vara väldigt på. Annars kommer det inte hända något alls. 

• Anonym (Upp till dig)
    Anonym (JB) skrev 2023-05-09 18:37:25 följande:
    "Jag är 29 och ser väldigt bra ut"....eh???
    Relevant? 
    Kan nog faktiskt ha relevans. Åldersskillnad är förmodligen svårt för de flesta och att se väldigt bra ut gör det lättare. Det tar bort en del av det svåra och kan nog radera en del tvivel en man kan ha mot att ge sig in i en sådan relation.
  • Anonym (Upp till dig)
    Anonym (socker i botten) skrev 2023-06-16 08:41:09 följande:
    Jag kände så för den yngre kvinnan på jobbet. Jag trodde att hon kanske kände nåt, men jag visste inte. Många här skyndade sig att säga att jag inbillade mig. Jag var sjuk i huvudet som trodde att en yngre kvinna skulle vara attraherad av en gubbe som mig, när hon kan få jämnåriga vältränade män. Det är lätt att veta om nån är intresserad också, skrev flera. Om man är normal och social så har man lärt sig att läsa signaler.
    Min syster sa att hon inte var intresserad. Hon hade aldrig träffat henne. Hon sa också att hon hade visat nåt om hon var intresserad. När min syster var kär i en kille så vågade hon inte visa nåt. Tjejer i den åldern vill ha jämnåriga. Själv så var hon ihop med en 20 år äldre man.
    Ditt problem med kvinnor beror inte på din ålder utan på din bisexualitet. 
Svar på tråden Helt tagen av en äldre man. Vet inte vad han känner.