• Anonym (DOMEN)

Kvinnor som legat med många

Högt BC kallas det tydligen numera.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor som legat med många
  • Anonym (Pensionerad charmör)

Det är inte ett önskvärt samtalsämne i någon relation.

• Anonym (DoJ)

Jag har en älskarinna som jag uppmuntrar att ha fler älskare, 
    det tänder mig.

• Anonym (Malou)
    Anonym (DoJ) skrev 2023-06-17 08:55:01 följande:

Jag har en älskarinna som jag uppmuntrar att ha fler älskare, 
    det tänder mig.

Min älskare är likadan, tänder extremt på hungriga viljestarka kvinnor. 
  • Anonym (Hög BC men ändå blääääh)

Jag har en väldigt hög BC. Vet inte exakt men förmodligen rätt nära tresiffrigt. Det är inget positivt, tvärtom. Min första pojkvän hade jag inte velat vara utan, det var väldigt fint samt givetvis inte vart utan min nuvarande, men hela den där sörjan av män mellan de två viktiga bra männen kunde jag gott skippat. 

Jag vill nog säga att allt över 3 är slamperi. Min pojkvän har en siffra på 3 och han är 47 (Jag är 31) hans första tjej, sin exfru och sedan mig. Helt perfekt tycker jag. 

• Anonym (DoJ)
    Anonym (Hög BC men ändå blääääh) skrev 2023-06-17 10:04:30 följande:

Jag har en väldigt hög BC. Vet inte exakt men förmodligen rätt nära tresiffrigt. Det är inget positivt, tvärtom. Min första pojkvän hade jag inte velat vara utan, det var väldigt fint samt givetvis inte vart utan min nuvarande, men hela den där sörjan av män mellan de två viktiga bra männen kunde jag gott skippat. 

Jag vill nog säga att allt över 3 är slamperi. Min pojkvän har en siffra på 3 och han är 47 (Jag är 31) hans första tjej, sin exfru och sedan mig. Helt perfekt tycker jag. 

Jag går igång på "slamperi"....
  • Anonym (HH)

Hur många är många då?
    Gör mig absolut ingenting så länge det är på eget initiativ  
    Jag går igång enormt på en man som vill att jag är slampig och berättar för honom efteråt 🙈

• Anonym (DOMEN)
    Anonym (BC) skrev 2023-06-17 10:38:39 följande:

Vad betyder BC?

Bodycount tydligen.
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (DoJ) skrev 2023-06-17 10:06:29 följande:
    Jag går igång på "slamperi"....
    Jag går i gång på mogna gifta/sambo "slampiga" kvinnor som inte får nog hemma. Men inte med mannens vetskap, det ska va hemligt och förbjudit. Annars är det ingen spa¨nning och riktig "hetta".
  • Anonym (DoJ)
    Anonym (HH) skrev 2023-06-17 10:30:36 följande:

Hur många är många då?
    Gör mig absolut ingenting så länge det är på eget initiativ  
    Jag går igång enormt på en man som vill att jag är slampig och berättar för honom efteråt 🙈

En sån man är jag... Antalet är inte så viktigt, viktigare att det är kort tid mellan de olika männen.
Svar på tråden Kvinnor som legat med många