Inlägg från: Anonym (Hög BC men ändå blääääh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hög BC men ändå blääääh)

Kvinnor som legat med många

Jag har en väldigt hög BC. Vet inte exakt men förmodligen rätt nära tresiffrigt. Det är inget positivt, tvärtom. Min första pojkvän hade jag inte velat vara utan, det var väldigt fint samt givetvis inte vart utan min nuvarande, men hela den där sörjan av män mellan de två viktiga bra männen kunde jag gott skippat. 

Jag vill nog säga att allt över 3 är slamperi. Min pojkvän har en siffra på 3 och han är 47 (Jag är 31) hans första tjej, sin exfru och sedan mig. Helt perfekt tycker jag. 

Anonym (DoJ) skrev 2023-06-17 10:06:29 följande:
    Jag går igång på "slamperi"....
    Män som går igång på slamperi är väldigt osexiga. 
    Anonym (Ui) skrev 2023-06-18 09:28:01 följande:

Ett par gånger har dejter/nya pojkvänner frågat. Jag har lagt till 10-15 ligg på den riktiga siffran för att testa dem. "Män" som bryr sig om sånt går bort. 

Män som inte tycker det är fel och inte bryr sig om sånt är antagligen sådana som vill låna ut dig till sina vänner, cucks och allmänt trasiga typer. 

En riktig man bryr sig om ens förflutna men kan acceptera det för att han älskar en så mycket trots ens förflutna. Jag skulle definitivt inte vilja vara med någon mansslampa som vart med 100 tjejer, men vågar han lita på mig att jag kanaliserar hela min slampighet på honom och älskar mig trots min tidigare slampighet då är han en bra man.

Det är alldeles för mycket dekadens, frisläppt och runtliggande i samhället idag, så kanske inte så konstigt att det ser ut som det gör och folk mår som de mår.

Om jag hade kunnat gå tillbaks i livet och skippat alla 70? 80? 90? jävla snubbar mellan min första om min andra bra man jag haft i livet hade jag gjort det.  
    Anonym (123) skrev 2023-06-18 23:07:31 följande:
    Så har man haft fler förhållanden där dom varat kanske 2-3 år varje gång. Då är man slampa?

Har man varit sexuellt aktiv i 20-30 år är det svårt att ha legat så lite som med tre personer. För mig är det värre än att ha levt livet lite.
    Nej kanske inte, men man är nog en så kallad seriemonogamist, särskilt om man själv avslutat merparten av de där 2-3års relationerna.

Ok jag kan inte dra en siffra, får backa lite på det men det här runtliggandet folk sysslar med och ännu värre de här icke-monogama relationerna med trekanter, swinging och cucks, låna ut sin flickvän och dylikt äckleri är extremt destruktivt.

Sex skall vara mellan man och kvinna monogamt, med kärlek. Det kan vara porrigt eller romantiskt,  men alltid med kärlek och det är mellan de två exklusivt. Det är det enda som är sunt och den enda typen av sex man blir lycklig av.

Min pojkvän är väldigt konservativ och kristen och det smittar av sig en del på mig Hjärta Blir nog inga amen och halleluja ändå från mig, kanske något Deus Vult för skojs skull, men alltså det heter god kristen moral av en anledning. För att det är en god kristen moral. 
    Anonym (Donna) skrev 2023-06-18 23:03:46 följande:
    Okej, såg inte ditt sista stycke. Ändrar därmed raskt min attityd mot dig. Jag var alltför rask i mitt orerande. My fault! 
    Tack
Svar på tråden Kvinnor som legat med många