Inlägg från: Anonym (BC) |Visa alla inlägg
  • Anonym (BC)

Kvinnor som legat med många

Vad betyder BC?

• Anonym (BC)
    Anonym (Fel fokus) skrev 2023-06-17 13:46:21 följande:

Tycker det är lika oattraktivt oavsett om det är en man eller kvinna med människor som ligger runt mycket och aldrig kan stadga sig. Allt över 50 ser jag som högt antal. Men tiden det skedde och över hur långt tidsperspektiv är ju klart avgörande. En man i medelåldern som börjar avverka 50 kvinnor på ett par år känns inte lika frestande som en 20-åring på jakt efter livserfarenhet.
    Många promiskuösa har ju sexmissbruk och jag ser det som ett tecken på att man förtränger andra viktiga saker och har fått fel i sin radar.

Sexmissbruk, problem, dåligt mående osv. är inte avgjort av antalet. Men högt antal kan vara ett indicium, absolut.
  • Anonym (BC)
    Anonym (Ui) skrev 2023-06-18 09:28:01 följande:

Ett par gånger har dejter/nya pojkvänner frågat. Jag har lagt till 10-15 ligg på den riktiga siffran för att testa dem. "Män" som bryr sig om sånt går bort. 

Jag vill också sortera bort sådana, men jag vill inte ljuga. Hur märker du om de bryr sig om sånt, om de inte säger något?
  • Anonym (BC)
    Anonym (123) skrev 2023-06-18 23:07:31 följande:
    Så har man haft fler förhållanden där dom varat kanske 2-3 år varje gång. Då är man slampa?

Har man varit sexuellt aktiv i 20-30 år är det svårt att ha legat så lite som med tre personer. För mig är det värre än att ha levt livet lite.
    Var det i samtycke och inte har koppling till psykisk ohälsa eller så, så är det väl inga problem, att för en person som du säger leva livet, tycker jag iallafall...sen kan en del tycka det är äckligt eller själv inte välja en person med högt antal, men det är annat än att påstå det är skadligt för personen
  • Anonym (BC)
    Anonym (Donna) skrev 2023-06-18 23:58:58 följande:
    På goda grunder har jag i min bekantskapskrets iakttagit något väsentligt. Dem med många sexvänner i sitt bagage mår överlag psykiskt sämre än dem med ett begränsat antal partners i sin sex anamnes. De som legat runt gnäller allmänt mer på sitt liv, är mer missnöjda och är mer rastlösa i sina själar. När de åldras lever de i singelhushåll. Då för de ofta fram ensamhet och alienation som sitt största gissel. Om de har en nära förtrogen de vågar tala ut med. Hamnar lätt i internet beroende eller som kunder till prostituerade. Intalar de funnit sitt nirvana. Klagar och gnäller stort i andra stunder. Törs inte vara öppna med sina sexköp utomlands. Äldre män väljer företrädesvis Tyskland med orsak av sin skoltyska. De intalar sig horan gillar dem och att de connectar och att de är de bästa av kunder. 
    det förekommer det vet jag också
  • Anonym (BC)
    Anonym (Donna) skrev 2023-06-19 00:13:04 följande:
    Jodå, sexmissbruk. problem, dåligt mående etc etc är klart kopplad till en oförmåga att säga Nej tack! Sexmissbrukaren får enorma problem med sin gränslöshet i nära relationer, i sin erotik och i sitt utövande av sex. En människa som från start mår allmänt psykiskt dåligt, har ADHD eller psykos känning känner sig klart sämre av kasta sig in i besinningslöst sex med allt som rör sig. De utnyttjas därutöver oftare än andra av skrupellösa individer. Illamående läggs till illamåendet. En ond cirkel är satt i rullning. 
    kopplat kan det vara ja det tror jag ju också 
Svar på tråden Kvinnor som legat med många