Inlägg från: Anonym (häpp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (häpp)

Ljusare armhålor?

Anonym (?) skrev 2023-06-29 13:53:05 följande:
    Men du ser ju inte ditt eget rövhål? Eller tog du rövhålsselfies och kände den porriga känslan av att se ditt vita anus? Eller var det mer din sexpartner som gillade bleka rövhål som fick dig att känna dig porrig?
    Förlåt, bara nyfiken. 
    Fast det är ju en rätt vanlig grej att göra. Det är vanligare än du tror. Av samma anledning som folk rakar sig och gör sig snygga där nere. 
  • Anonym (häpp)
    Anonym (Varför?) skrev 2023-06-29 14:17:33 följande:
    Har du gjort det? Om jag tittar noga i spegeln så är huden lite mörkare mellan skinkorna - är det fult? Hur blir det om jag bleker? Ljusare eller samma färg som resten av min hud? Eller typ rosa? Blir det finare? Brukar män säga att det är fult om kvinnor har mörkare hud där? Vad kostar det? Hur lång tid tar det? Gör det ont? Måste man gå flera gånger? 

Ni behöver inte skriva 100 gånger att jag är sjuk i huvudet. Jag undrar faktiskt och passar på att fråga. Så spara era spydighdter tack.
    Nej, jag har inte gjort det. Men det kommer ju från porren, där porrstjärnorna har blekt anus för att det ska se estetiskt snyggare ut. Har man lite mer pigment i huden blir det lätt mörkare runt anus. Jag har aldrig hört någon man klaga på varken det ena eller det andra. Skrattande
Svar på tråden Ljusare armhålor?