• Anonym (Tiger)

Män som har trosor?

Hej

Jag är 44 år och har nog i hela mitt liv varit fascinerad av trosor, det är så sjukt mycket sexigare med en kvinna i trosor än en helt naken kvinna. 

Nu har jag också märkt att det inte bara är upphetsande för mig själv att ha trosor på mig, men det är också otroligt bekvämt. Trosor är väldigt mycket skönare och bekvämare än kalsonger. 

Jag har egentligen två frågor nu;
    1) Finns det fler män som jag som gillar att ha på sig trosor?
    2) Vad tycker ni tjejer/kvinnor om att en kille/man har trosor på sig? 

Jag har inte berättat än för min fru, men hon har nog märkt det ändå när tröskandet sticker upp lite över byxlinningen. 

• Svar på tråden Män som har trosor?
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tiger) skrev 2023-07-10 11:35:27 följande:

Jag har iaf förstått att jag inte är ensam och sen finns det en viss blandning av hur ni tjejer ser på män i trosor, tack för era svar! 

Drar väl på mig ett par svarta stringtrosor i satin med lite fin spets på och njuter av dagen då!

Låter skönt och som att du är gott sällskap

Njut av din stund på jorden 
  • Anonym (Tiger)

Tack Pernilla!

• Öland 4ever

Nej, tjejtrosor är inget för mig. Däremot använder jag själv ofta briefs sommartid. I synnerhet "briefsliknande" badbyxor, fast de kallas väl oftast för "speedos" eller "simbadbyxor.

100% bomull naturligtvis!

Bor man på Öland så varför inte Öland 4ever (www.oland4ever.com)
  • Anonym (Tiger)

Bomull gillar inte jag. Satin eller mikrofiber är bäst. De nedan, som jag köpte på Gina Tricot gillar jag verkligen men det hade gärna fått vara lite spets också på dem. 

• Anonym (Maria)
    Anonym (Tiger) skrev 2023-07-10 19:21:45 följande:

Bomull gillar inte jag. Satin eller mikrofiber är bäst. De nedan, som jag köpte på Gina Tricot gillar jag verkligen men det hade gärna fått vara lite spets också på dem. 

Det kan väl inte vara bekvämt för pung och penis?
  • Anonym (12)
    Anonym (Maria) skrev 2023-07-10 19:59:22 följande:
    Det kan väl inte vara bekvämt för pung och penis?
    Precis! Det handlar ju bara om kåthet, inte det minsta om att det skulle vara skönare/sitta bättre etc. Bara skitsnack.
  • Anonym (Tiger)

Det är ju det det är, superbekvämt. Speciellt, tycker jag, trosor som har resår runt öppningen för benen, då hålls hela paketet verkligen på plats. 

• Anonym (12)
    Anonym (Tiger) skrev 2023-07-10 20:14:59 följande:

Det är ju det det är, superbekvämt. Speciellt, tycker jag, trosor som har resår runt öppningen för benen, då hålls hela paketet verkligen på plats. 

Snälla, det finns inte en chans att normala kulor skulle få plats i dessa minitrosor. Det finns dessutom kallingar med resår runt benen. Varför inte bara erkänna att du blir kåt av det?
  • Anonym (Tiger)

Självklart är det lite upphetsande också, jag skrev ju det i starten av tråden. Men det är inte bara upphetsande utan också skönt. 

• Anonym (Förlåt)

Förlåt, men jag får lite rysningar vid tanken på män i trosor... Fruktansvärt omanligt!

Svar på tråden Män som har trosor?