• Anonym (Tiger)

Män som har trosor?

Hej

Jag är 44 år och har nog i hela mitt liv varit fascinerad av trosor, det är så sjukt mycket sexigare med en kvinna i trosor än en helt naken kvinna. 

Nu har jag också märkt att det inte bara är upphetsande för mig själv att ha trosor på mig, men det är också otroligt bekvämt. Trosor är väldigt mycket skönare och bekvämare än kalsonger. 

Jag har egentligen två frågor nu;
    1) Finns det fler män som jag som gillar att ha på sig trosor?
    2) Vad tycker ni tjejer/kvinnor om att en kille/man har trosor på sig? 

Jag har inte berättat än för min fru, men hon har nog märkt det ändå när tröskandet sticker upp lite över byxlinningen. 

• Svar på tråden Män som har trosor?
  • Cunnilina
    Öland 4ever skrev 2023-07-10 12:02:42 följande:

Nej, tjejtrosor är inget för mig. Däremot använder jag själv ofta briefs sommartid. I synnerhet "briefsliknande" badbyxor, fast de kallas väl oftast för "speedos" eller "simbadbyxor.

100% bomull naturligtvis!

Briefs är dösexigt!! 🔥
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Förlåt) skrev 2023-07-10 20:44:51 följande:

Förlåt, men jag får lite rysningar vid tanken på män i trosor... Fruktansvärt omanligt!

Är du fast i gamla normer?
  • Anonym (12)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-07-10 23:01:27 följande:
    Är du fast i gamla normer?
    Blir så less på sådana kommentarer. Om man är "fast i gamla normer" för att man tycker att en man i damtrosor är avtändande, ja då är jag gärna fast i gamla normer. Vill inte ha en karl som springer runt i knallrosa stringtrosor. Fast gissar att den typen av män innerst inne är mer intresserade av andra män, än de är av mig, så det är nog ingen fara.
  • Anonym (Förlåt)

Pernilla: Vad har normer att göra med vad jag tycker är sexigt? Det är fritt fram att som man ha trosor på sig, men skulle det vara "min man" skulle det resultera i ett uteblivet sexliv. Jag blir illamående vid tanken på att ha sex med en man i de där underbart söta rosa trosorna längre upp. 

• Anonym (gillar tjejkläder)

Har också trosor sen många år fast jag är man.
    Behöver ej nödvändigtvis vara spets eller string, men damtrosor som är tunna och mjuka är så mycket skönare. Nu använder jag också andra sköna "tjejplagg" som ex vis nu har jag en tunn somrig blommig kjol med vitt sommarlinne till.
    Bara för att man gillar dessa plagg, blir det lätt att man blir kallad gay, men så är inte fallet, även om jag ej har något emot gayfolk. När temperaturen faller har jag gärna ett par tunna strumpbyxor till min kjol eller klänning. Jättesnyggt och jätteskönt.
    Så..... njut av era liv och klä er som ni vill

• Anonym (Pernilla)
    Anonym (gillar tjejkläder) skrev 2023-07-11 13:45:17 följande:

Har också trosor sen många år fast jag är man.
    Behöver ej nödvändigtvis vara spets eller string, men damtrosor som är tunna och mjuka är så mycket skönare. Nu använder jag också andra sköna "tjejplagg" som ex vis nu har jag en tunn somrig blommig kjol med vitt sommarlinne till.
    Bara för att man gillar dessa plagg, blir det lätt att man blir kallad gay, men så är inte fallet, även om jag ej har något emot gayfolk. När temperaturen faller har jag gärna ett par tunna strumpbyxor till min kjol eller klänning. Jättesnyggt och jätteskönt.
    Så..... njut av era liv och klä er som ni vill

Glad
  • 37an

Jag är en man som har trosor för de är mycket mjukare och skönare än kallingar. CK trosor funkar utmärkt.

• Anonym (Pernilla)
    Mack87 skrev 2023-08-17 23:21:53 följande:

Det här är min frus senaste köp till mig

Grattis till er båda - ni har hittat fram till något gott ni gillar och njuter av! Bra bas att bygga vidare på!!
  • Sam Ståhl
    Mack87 skrev 2023-08-17 23:21:53 följande:

Det här är min frus senaste köp till mig

Snygga Glad. Grattis!
  • Anonym (Man1n)

Använder i stort sett bara trosor. Höst, vinter och vår ofta även strumpbyxor. Body är också skönt

• Sam Ståhl
    Anonym (Man1n) skrev 2023-08-18 18:31:34 följande:

Använder i stort sett bara trosor. Höst, vinter och vår ofta även strumpbyxor. Body är också skönt

Förstår att du gillar body - är ett plagg som är väldigt smickrande.
  • Bejje

Låter konstigt för mig som man som aldrig testat, men jag kan förstå kommentarerna om det hela som vissa gjort, men jag vettefan om jag är man nog att ens testa. Skulle kännas så sjukt fel, som om man var bög fast man inte är det.

Förstå mig rätt, jag har inget mot homosexuella, inte alls, men jag vill inte själv uppfattas som det när jag inte är det.

Detta är kanske en del i det. Jag har typ halvt homofobi eller hur man ska uttrycka det. Jag har inget mot att andra är det, men jag vill inte gå runt i strumpbyxor eller rosa kläder eller för den delen trosor. Vad skulle folk tänka om mig? Jag vill framstå som normal och jag tycker jag är normal.

Men säg att jag hade testat trosor och det var bra och min fru (som jag känner väldigt väl efter typ 14 år) hade tyckt det var OK,vilket hon säkert haade accepterat, så kanske jag hade gjort det, men då skulle det vara för att det faktiskt var mycket bättre än kalsonger, inte för sakens skull, utan för att det faktiskt var mycket bättre för mig själv.

• Anonym (Pernilla)
    Bejje skrev 2023-08-18 22:31:19 följande:

Låter konstigt för mig som man som aldrig testat, men jag kan förstå kommentarerna om det hela som vissa gjort, men jag vettefan om jag är man nog att ens testa. Skulle kännas så sjukt fel, som om man var bög fast man inte är det.

Förstå mig rätt, jag har inget mot homosexuella, inte alls, men jag vill inte själv uppfattas som det när jag inte är det.

Detta är kanske en del i det. Jag har typ halvt homofobi eller hur man ska uttrycka det. Jag har inget mot att andra är det, men jag vill inte gå runt i strumpbyxor eller rosa kläder eller för den delen trosor. Vad skulle folk tänka om mig? Jag vill framstå som normal och jag tycker jag är normal.

Men säg att jag hade testat trosor och det var bra och min fru (som jag känner väldigt väl efter typ 14 år) hade tyckt det var OK,vilket hon säkert haade accepterat, så kanske jag hade gjort det, men då skulle det vara för att det faktiskt var mycket bättre än kalsonger, inte för sakens skull, utan för att det faktiskt var mycket bättre för mig själv.

Stackare det är mycket som snurrar runt i skallen på en stor vuxen karl.

Följ bara ditt inre, doppa tån i vattnet och våga eller stå vid sidan av och se på och se hur andra vågar, njuter och provar något nytt
  • Bejje
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-08-18 22:41:17 följande:
    Stackare det är mycket som snurrar runt i skallen på en stor vuxen karl.

Följ bara ditt inre, doppa tån i vattnet och våga eller stå vid sidan av och se på och se hur andra vågar, njuter och provar något nytt
    Ja alltså man har väl inte så mycket att förlora på hemmaplan om man baratestar det där, men då måste jag i så fall fråga frun om jag får låna hennes och det passar nog inte, så då måste jag gå och köpa nåt eget och jag vet min storlek på kalsonger, men tror knappast det stämmer i kvinnostorlek, så har inte den blekaste vad jag skulle köpa i så fall.

Låter som en dum idé, men om läget är rätt så kanske jag testar bara för att jag läst den här tråden, men är mycket tveksam till att det är för mig, men jag är ändå öppen för det mesta, så jag är villig att testa
  • Anders 386

Jag har äntligen "kommit ut" för min fru om att jag gillar att använda trosor. Hon gillar det inte men har accepterat. Men hon vill inte att jag använder spetstrosor, bara mer neutrala. Men det känns ändå väldigt bra, får väl ta det stegvis. Jag älskar trosor i blanka o lena material. Jätteskönt att sova i. Med rätt modell och inte alltför tighta i storleken funkar det utmärkt att få plats med paketet. Cool

Trosor nattetid och ofta annars också - men kallingarna åker på ibland också. Varierar mig. 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Män som har trosor?