• Anonym (Me too)

Till alla utsatta kvinnor

Samma här! Har bott i skyddat boende tills nu då ja fått hemlig adress.. hoppas att de går bra.. be soc om hjälp först..❤️

• Anonym (Me too)

O nä! Ta bort sociala medier för guds skull! Annars finns de alltid nån jävel som gör bort sig o avslöjar vart du tar vägen..

Stödgrupper på facebook? Seriöst? 

• Anonym (Me too)
    Eurydike skrev 2023-07-21 18:39:15 följande:
    Stödgrupper på Facebook är privata och ja, de kan vara väldigt bra för vissa. Det var bland annat det som hjälpte mig att lämna. Varför skulle jag inte vara seriös?
    Just de här me facebook e ju jäävligt lurigt.. alla psykopater drar sig dit, låtsas vara någon annan för att få kontroll osv.. så dumma e ni väl ändå inte?
  • Anonym (Me too)

Blir man psykiskt/fysiskt misshandlad o e rädd för nån, då sitter man fan inte på nätet o delar me sig

• Anonym (Me too)

Man söker hjälp hos myndigheter

• Anonym (Me too)
    Eurydike skrev 2023-07-21 18:44:39 följande:
    Det har varit ovärderligt för mig att kunna utbyta tankar med och få stöd av människor i liknande situationer. Jag har inte fått ut något negativt av det alls. Om det är att vara dum, så är jag gärna dum.
    Den biten köper ja absolut! Men de e oxå lätt hänt att man delar me sig av saker som bara en person känner igen, oxå lätt hänt att berätta för mycket om framstegen..endast de ja pratar om
  • Anonym (Me too)
    Anonym (r) skrev 2023-07-21 18:46:40 följande:
    Anonymt. Visst finns det risk att en galning går med i alla grupper på ämnet och läser allt för att hitta sitt offer men kvinnorna behöver stöd.
    Hallå? De e ju inte anonymt på facebook? Ni vet ju oxå hur folk sökt efter nån som flytt för livet o sen...hejdå
  • Anonym (Me too)
    Eurydike skrev 2023-07-21 18:45:23 följande:
    Gör man inte? Vem bestämmer det? Du?
    Näe, de handlar om att vara smart o tänka lite extra
  • Anonym (Me too)
    Anonym (r) skrev 2023-07-21 18:46:40 följande:
    Anonymt. Visst finns det risk att en galning går med i alla grupper på ämnet och läser allt för att hitta sitt offer men kvinnorna behöver stöd.
    O visst fan behöver vi kvinnor stöd, men internet e livsfarligt när man e utsatt
Svar på tråden Till alla utsatta kvinnor