• ClumsySmurf

Till alla utsatta kvinnor

Anonym (Ta det lugnt) skrev 2023-08-07 21:27:08 följande:

psykisk våld..? Menar du glåpord eller liknande? Ja, du verkar ju känna mig, tydligen ;)

Fast det är väl ändå du som hoppar på mig här, du skriver i affekt eller nått.  Som de flesta som läser detta ser så är du den aggressiva som försöker trycka ner och förlöjliga det jag skriver, kallar mig dumma saker.
    Någon som går igenom en tuff tid behöver knappast din aggressivitet. 

Jag skriver utifrån mig och min ryggsäck.

Faktum kvarstår, ibland säger vi saker som vi inte menar eller förstår hur de träffar en individ. Ibland säger vi saker i affekt och ångrar oss sedan. Det finns många gråzoner, där alla jag träffat/känner lever i. Livet är inte svart eller vitt. Jag tycker ändå man i första läget ska prata med varandra. Sen kanske båda behöver ställa om. Om man ändå mår överhängande dåligt så bör man gå isär.

Men om du fick bestämma så ska alla som är i en relation aldrig prata/diskutera/känna ilska/ visa några negativa känslor mm. ? Gör slut oavsett?

sluta gå igång bara för jag är av en annan åsikt, lugn och fin. Det är ett forum för alla svar:)

"Som de flesta som läser detta ser så är du den aggressiva som försöker trycka ner och förlöjliga det jag skriver, kallar mig dumma saker."
    De flesta som läser dina inlägg vet vad du håller på med så de ignorerar.
Svar på tråden Till alla utsatta kvinnor