Hitta kärleken som transa?
Klart det finns men jag vet inte hur vanligt det är.
Försök vara öppen så tidigt som möjligt om det här.
Klart det finns men jag vet inte hur vanligt det är.
Försök vara öppen så tidigt som möjligt om det här.
Familjelivs damer verka? vara toleranta med sådant här, så du kan nog få en falskt positiv bild av att kvinnor är ok med detta. Men det är inget jag vet, men jag vill rekommendera att du startar liknande trådar även på några andra forum för att få ett större och mer diversivt antal svar.
Mitt råd skulle vara att inte ha på dig trosor i början av en relation utan vänta till hon är ordentligt fäst vid dig innan. Men jag är bara en person.
Intressant fråga. Skulle dagens kvinnor, som gärna skyltar med sin goda värdegrund, acceptera att sin man gick runt i trosor och läppstift ibland.
"kvinnors goda värdegrunder" är något tydligen den homogena gruppen kvinnor förväntas ha.
Även här är kvinnor individer. En del är ok med det, andra inte. Vissa vill att transvestiter ska bli accepterade i samhället och samtidigt så tänder hon inte på det. Andra vill inte att transvestiter ska finnas i samhället men har en sån man hemma. Kombinationerna är oändliga. Det finns inget enhetligt "kvinnors goda värdegrunder" Det är någon som hittar på det för att nedvärdera kvinnor som grupp.
Hur du tolkar saken var inte alls det som skrevs.
Tycker mig ha sett att det ofta går ut på liknande men jag vet såklart inte att det var så som menades i just den här tråden och jag skrev inte heller att jag var säker. Jag ställde också frågan i ett annat inlägg vad som avsågs med värdegrund.
För övrigt så håller jag givetsvis med om att det kan vara väldigt olika.
Det jag ville ha sagt var iallafall att det behöver inte alls finnas någon motsägelse i det. Vad man vill ha i sin egen säng är en helt annan sak.