• Sam Ståhl

Hitta kärleken som transa?

Anonym (Testat) skrev 2023-07-30 17:50:24 följande:

Är det så ni tänker
    Det en lek som vi hade ibland vänner. Det inte någonting jag känner kul, men vi utmanade varandra, och jag tog detta på mig 

Hej!

Först och främst en stor eloge till ditt mod. Även om du är anonym är det nog väldigt många som inte skulle våga:

1. Ta på den outfiten som du bär
    2. Låta dig fotograferas uppklädd så
    3. Välja att publicera bilder på dig offentligt på ett diskussionsforum under rubriken sex och sånt 

Såväl strumpor som stringtrosa och strumpebandshållare ser ut att vara i minst en, eller snarare två storlekar för små, men annars ser det ju riktigt bra ut. Nu kräver ju de plagg som du bär på bilden för optimal sensuell look och känsla att du också självklart har välrakade ben men som jag förstod det handlade detta om en utmaning och då kanske du inte gjorde det dessutom,  det är svårt att se på bilden.
    Hade du kompletterat med ett par högklackade pumps till och på så sätt fått en lite mer graciös hållning hade det varit riktigt snyggt.

Tror det är många som är avundsjuk på dig, både för som sagt att du vågar och för att det ser riktigt trevligt ut. 

Tack för att du bjöd på dig själv!
Svar på tråden Hitta kärleken som transa?