Inlägg från: Anonym (Mimmi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mimmi)

Hitta kärleken som transa?

Inte en chans att jag skulle vilja leva med en sådan man. Aldrig i livet. 

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (Ftm) skrev 2023-08-21 11:28:54 följande:

Nu har jag dock gjort könsbyte (kvinna till man) men jag har funderat på om man berättar det direkt eller avvaktar. Det är ju upp till var och en hur man lägger upp det. Jag är inte en person som skyltar med det men jag skulle nog välja att berätta det relativt snabbt. Om de inte kan acceptera det så slösar man bådas tid på något som aldrig skulle fungera. 

Sen tror jag att man märker det relativt fort hur pass öppen en person är. Min nuvarande tjej är en arbetskollega som inte visste om att jag bytt sida förrän efter kanske 1-2 år då hon frågade om vad jag hade gjort för operation och jag ville inte ljuga. Sen när jag skilde mig så fick jag veta att hon hade en crush på mig. Vi fick det att fungera trots könsbytet men jag skulle aldrig få gå runt i trosor eller andra kvinnliga kläder. Men det finns nog gott om kvinnor som inte har något problem med det.

Förlåt min nyfikenhet, men som opererad ftm, hur har ni penetrerande sex? Är det ens möjligt?
    Är INTE ute efter att provocera eller trycka upp en massa skit i ansiktet på dig, jag är bara nyfiken.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Ftm) skrev 2023-08-21 14:35:05 följande:
    Jag förstår att folk är nyfikna så jag tar verkligen inte illa upp. 

Nu har jag bara kapat brösten eftersom utbudet är antingen en 5 cm penis eller typ en hudbit som i absolut bästa fall kan pissas med. Så då kan jag lika gärna fortsätta äcklas några år till så kanske de kan göra några framsteg. 

Vi kör med leksaker tills dess. 
    Tack för svaret!
    Bra att du inte känner dig påhoppad, ibland känns det som att folk tar det fel även när man håller god ton och är trevlig.

Hoppas att vetenskapen snabbar på lite då,. så att du kan få känna dig som den man du ju faktiskt  är!
Svar på tråden Hitta kärleken som transa?