lhe3 skrev 2023-09-01 19:26:38 följande:
Han har sagt att han blivit sårad och haft ett helvete med mamman till sina barn, det slutade tråkigt med rättegång och massa annat tjafs. De har ingen kontakt idag, och heller har han inte kontakt med några av sina barn.
Han har även haft en hård uppväxt med missbrukande föräldrar, misshandel, andra kvinnor som varit otrogna. Säger att han har nära till sina känslor och varit ensam längre. Att jag klev rätt in i hans liv och i hans hjärta var inget han räknat med och inte var beredd på.
Från början var jag tydlig med att vi tar det lugnt och inte har några krav på varandra men när hans känslor kom in i bilden tyckte han det blev jobbigt.
Vi har tidigare pratat minst tre timmar i telefon per dag. Han har legat på och ringt massor och jag frågade om jag varit för på. Då menade han på att det snarare var han som varit för på och det skrämmer honom.
Jag tycker om honom massor men jag har också haft tid att fundera och min fråga är, kommer jag kunna starta om när jag faktiskt blev väldigt sårad? Jag vet inte...
Inte för att vara nån partypooper här men it takes two to tango.... Hans barndom är en sak men hans vuxna relationer med kvinnor som slutat illa är för mig röda flaggor rejält. Ingen rök utan eld . Han känns inte som en man du bör starta en relation med. Hans bagage kommer även bli en del av er problematik som redan nu börjat visa sig.