• Kåtisroinen

Bim december 2023

Hittade ingen tråd för december 2023, så får väl skapa en! Testade imorse negativt, bim imorgon så försöker ta sikte mot december.
    Sjukt besviken då jag haft så himla mycket symptom. Detta blir vår trea så trodde typ inte jag kunde bli så grundlurad av mig själv när det var så tydliga symptom 😞 men så var det!

Bim-lista december 2023
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket

• Svar på tråden Bim december 2023
  • Stellanova23

Började se svagt streck äl+9, mer tydligt äl+10. Bild & test äl+11 GRAVID!

Idag äl+12, och börjar smälta detta ❤️ hoppas fröet stannar o blir augusti bebis.

• Rooiboste
    Stellanova23 skrev 2023-12-02 08:23:44 följande:

Började se svagt streck äl+9, mer tydligt äl+10. Bild & test äl+11 GRAVID!

Idag äl+12, och börjar smälta detta ❤️ hoppas fröet stannar o blir augusti bebis.

Stort grattis! Hjärta
  • Peling

Grattis till era + !!!
    Jag har BIM 12/12.
    Prickade ÄL men har inga gravidkänningar, symptom eller ?känsla? i kroppen. Med första barnet på något sätt visste jag?.  Ni som nu plussat, hur känns det i kroppen för er?

• Bez

Grattis till era pluss! 

jag kör NC men hittade inte tempen flera mornar och har dessutom en 1åring så sover inte många timmar i sträck så vet inte hur mycket jag kan gå på min temp?

NC har nämligen skjutit äl över en vecka frammåt i tiden till cykeldag 24 och cykeln skulle då va 36 dagar vilket aldrig hänt förut, brukar vara super regelbunden men äl dag 18 och typ 30 dagar cykel. 

hur troligt tror ni de är att den plötsligt skulle bli en vecka längre när de aldrig hänt innan eller ska jag skita i att foka på va NC säger med tanke på att tempen kanske ändå inte är helt 100?

• Piirho89
    Lugnoro skrev 2023-12-02 11:26:34 följande:
    Ser ni strecket? 😀 Tog ett testa ultratidigt 😀
    Supergrattis! 😍
  • Stellanova23

Kan inte citera men.

Mina symptom
    -ingen pms denna månad = balanserade hormoner
    -huvudvärk from hell 
    -vart förkyld/sjuk sen äl. Nedsatt immunförsvar?
    -molvärk, väldigt lätt ner mot ljumskarna. Inte alls samma känsla som när mensen kommer. Längre ut mot sidorna.
    Även en dragande känsla ensidigt vid 2 tillfällen.
    -Trög mage.

Så jag visste eller hoppades på att det jag inte kände var nått i magen ❤️

• Lyksa
    Sandy1337 skrev 2023-11-30 16:22:12 följande:
    Tycker mig eventuellt kunna se något väldigt svagt. Ungefär när tror du att bim är? Om det inte är precis precis efter ägget fäst så tycker jag att det borde ha stigit mer

Tack för svaret. Ja de är svårt när man inte vet. Dagens test 

• Rooiboste
    Lugnoro skrev 2023-12-02 11:26:34 följande:
    Ser ni strecket? 😀 Tog ett testa ultratidigt 😀
    Stort grattis! Glad{#emotions_dlg.flower}
  • Lugnoro

Tack för era grattis! Vågar knappt tro det än då det är så tidigt. Men förhoppningsvis kommer allt gå bra!

Svar på tråden Bim december 2023