Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Omogna män

Jag är kvinna och nej vi är inte så mycket mognare heller. Jag försöker vara ödmjuk kring det mesta. Men Jag tycker inte om att umgås med kvinnor för dom är ofta dramatiska, snackar skit, ser ner på andra men även på sitt eget utseende. Det är inte moget enligt mig. 

• Anonym (S)

Jag tycker man kan vara mogen fastän man spelar datorspel eller tvspel. Min kille spelar tvspel men det är ett intresse. Han prioriterar viktiga saker framför hobbyn som tex jobb, mig, barnen, kontakter med myndigheter, städning, matlagning osv.... 

Det känns omoget att lägga värdering i andras intressen så som att det är omoget att ägna tid åt en viss hobby, om personen kan ta ansvar över viktiga saker. 

Jag ägnar mig åt mina intressen när tid finns över så varför ska inte min kille få göra samma sak tänker jag :)

Skulle tycka han var omogen om hans spelande skulle gå ut över allt annat viktigt. tex om han bara sitter och spelar, utan att göra mat, städa upp, barnen skriker och vill ha uppmärksamhet, han struntar i jobb och ekonomi.

Svar på tråden Omogna män