• 567890

Omogna män

Anonym (dagsfärsk) skrev 2023-11-10 20:50:17 följande:
    Inte jättemoget. Rätt så knäppt faktiskt.
    Du känns otroligt omogen med dina trådstarter, jag vet faktiskt ingen annan på FL som så kategoriskt försöker få igång en diskussion där kvinnor ska förlora.

Kan du inte försöka komma närmare din homosexuella sida som du har skrivit att du har haft, skriv på sidor där andra män finns och släpp ditt agg mot kvinnor, ditt blodtryck måste ju vara skyhögt!
  • 567890
    Anonym (dagsfärsk) skrev 2023-11-11 06:56:33 följande:
    Jag är unik där. Nej, jag vill inte att kvinnor ska förlora. Jag vill inte ens att kvinnor ska må dåligt. Det är mer att jag vill att de kvinnorna som beter sig illa får sig en tankeställare.

Jag är öppen för det om jag träffar rätt man, men annars så är jag nöjd med mina fantasier. 
    Det är klart att du vill! Alla dina trådar handlar om att kvinnor ska skämmas, tryckas till och förstå hur illa vi gör männen med våra ord.

Hur många procent ungefär av alla kvinnor här på FL tycker du ska ta åt sig av dina trådstarter? 10%? 50%? 75%? Jag har aldrig förstått hur många kvinnor du anser agerar illa mot män men eftersom du för det mesta bara skriver kvinnor antar jag att du då menar 100%.
  • 567890
    Anonym (dagsfärsk) skrev 2023-11-11 07:12:59 följande:
    Ja, de kvinnorna som beter sig så tycker jag ska skämmas.
    Svara gärna på frågan hur många procent du tycker ska skämmas? Det är ju ändå ganska relevant att veta om du anser att det är varannan kvinna som läser dina inlägg eller bara någon här och där.
  • 567890
    Anonym (dagsfärsk) skrev 2023-11-11 13:17:29 följande:
    De som känner igen sig kan gott ta åt sig, och bäst vore det om de fick sig en tankeställare.
    Kvinnor som inte beter sig illa har jag inga problem med. Så de behöver inte heller ta illa upp att jag kritiserar andra kvinnor.

Om kvinnor generaliserar om män så skakar jag bara på huvudet, och tänker att de får hålla på bäst de vill. Angår inte mig.
    Jag tror faktiskt inte att någon tar åt sig av dina åsikter, att några blir provocerade är inte samma sak vilket jag hoppas att du förstår.

Därför är det viktigt att du preciserar hur många du vill ska ta åt sig så att vi förstår bättre vilka du syftar på. Hur många procent av alla kvinnor behandlar män illa enligt dig?
  • 567890
    Anonym (dagsfärsk) skrev 2023-11-11 13:27:41 följande:
    Nej, det är nog så tyvärr. Många kvinnor är så vana att få säga vad som helst och tänker inte på det, eller låtsas som att de inte vet att de gör det. De vill inte att det ska vara annorlunda heller.
    Så, hur många procent? Många kvinnor skriver du, vad betyder det? Ska hälften av oss ta åt oss? Två tredjedelar?
  • 567890
    Anonym (dagsfärsk) skrev 2023-11-11 18:26:08 följande:
    Jag är säker på att det finns kvinnor som vet exakt vad de säger, men de anser att de har rätt att göra det. Men män får inte säga samma till dom. Sen så finns det kvinnor som inte ens reflekterar över vad de säger. Kan vara bra att de får höra att en man kan ta illa upp av det, så att de skärper sig.
    Ok, du vill alltså inte återge hur många procent vilket inte går att tolka på något annat sätt än att det är en försvinnande liten del av alla kvinnor som gör sådant du beskriver. Varför tror du ens att någon av dom är här och läser dina texter?

Ingen tar åt sig av ditt martyrskap, även om du förstås har en poäng med att man ska behandla varandra med respekt så fallerar allt genom din offermentalitet. Känner du inte själv att du borde ha släppt det för länge sen?

Summa sumarum av alla dina inlägg är att du hade energi när du var drygt 20 år att försöka dejta, din syster och mamma sa några kommentarer vilket gjorde att du släppte allt och lät dom vinna. Det slutet kan du väl ändå inte vara nöjd med?
  • 567890
    Anonym (dagsfärsk) skrev 2023-11-11 19:06:17 följande:
    Jag är mer förundrad över din sammanfattning Förvånad
    Tyvärr är det så du framstår. En liten pojke som vill hämnas och få alla dumma kvinnor att skämmas och som skyller sitt bristande kärleksliv på sin syster och mamma.
Svar på tråden Omogna män