anonym05swe skrev 2025-02-22 21:36:56 följande:
Nej jag sätter inte "upp 2000 hinder". Du kan inte på fullt allvar mena att de sakerna jag nämnt är något som inte är riktiga hinder?
Fast om jag skulle öppna upp om det skulle jag inte nämna henne utan enbart nämna personen i pronomenform för att integritetsskydda och inte vara ngn som skvallrar.
Jo, du kommer på bortförklaring efter bortförklaring till varför du inte kunnat fråga henne på dejt under de 15 månader som gått sedan du startade tråden.
Det är avståndet (är lösningsbart bara man verkligen vill)
Det är att du inte vill stressa henne (man stressar inte någon för att man frågar om en dejt efter någon månads chattande)
Det är för att det ör då komplicerat (vad exakt är komplicerat)
Det är för att du inte vill att hon ska missförstå dig (vad går att missförstå?)
Det är för att du inte vill att hon ska tro att du är ytlig (det ligger mer hos dig som mest pratar ytligt med henne)
Det är för att du inte vill "dejta modernt" (vad tusan det nu är)
Det är för att du inte vill att någon ska veta (vad för katastrofer skulle kunna hända om någon fick veta)
Det är gör att du blev retad en gång när du var typ 12 för att några fick veta att du gillade någon.
Tror säkert att jag missat någon bortförklaring.
Man skvallrar inte för att man pratar med sina vänner om någon man är intresserad av.