Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Absolut inte. Att ge upp kommer inte ske.
Nej, för jag kommer bjuda ut henne (antagligen efter hon muckat)
Absolut inte. Att ge upp kommer inte ske.
Nej, för jag kommer bjuda ut henne (antagligen efter hon muckat)
Jag försöker dock men vet ej hur lämpligt det är att fråga om dejt redan nu iom att vi aldrig varit träffats ensamma utanför organisationen tidigare. Hur kan hon tolka det? Kan hon tro syftet med dm:sen enbart varit för att skaffa en dejt med henne? Kan hon tolka det som att jag enbart söker bekräftelse?
Ja, förstår det givetvis och exakt det jag pratat om hela tiden att med modern dejtning måste man i princip vara perfekt på allt, vara jättelång, bjuda på exklusiva dejter på jättebra restauranger för att ens ha en chans m.m med modern dejtning.
För att det är det främsta som folk öppet pratar om på sociala medier. Finns folk som lagt upp en lista med urval av jättespecifika krav som kvinnor har som kvinnor pratat om som krav på sociala medier där en del krav är jättekonstiga.
Inte sagt att ngn är felfri.
Jag vet inte hur andra värderar hur attraktiv hon är.
Inte sagt att jag vet mest men jag har också gått på dejt och det gick inte särskilt bra pga modern dejtning
Inte sagt att jag vet mest men många går mellan många relationer för att folk inte ens vågar vara öppna innan de går in i en relation
Jag försöker, medvetet valt att inte dejta andra heller. Är dock inte enkelt iom att jag varit i samma dm ett tag. Trodde hon redan iom att jag började dm:a henne och aktivt ställa frågor skulle inse att jag vill bjuda ut henne men det har hon inte insett verkar det som.
Jag vill inte dejta för dejtandets skull utan enbart träffa personer som jag kan se mig själv långsiktigt med.
Jag försöker som sagt
Nej, du missuppfattade
Gick bara rent logistiskt inte att kunna prata själv med henne