anonym05swe skrev 2024-05-16 21:56:53 följande:
Visa med kroppspråket och anpassa när jag talar med henne för att visa att jag bryr mig om henne. Försöka göra något speciellt för henne på plats.
Hur skulle du visa det med kroppsspråket?
Hur har ni varit med varandra hittills, har ni lagt armen om varandra, hållit handen på armen när ni pratat, lutat er nära och haft ögonkontakt?
Eller ska det här komma helt plötsligt?
Kan du ge exempel på hur du skulle anpassa hur du talar?
Vad för speciellt skulle du göra?
Det låter manipulativt snarare än romantiskt, de allra flesta tänker inte ut så här många led innan något ens har hänt, och det går inte att planera.
anonym05swe skrev 2024-05-16 21:56:53 följande:
Alla agerar inte för den de gillar, jag har agerat. Vissa försöker inte ens. Hur är det inte agera när jag faktiskt skriver med henne och hänger med henne på alla event?
Inte sagt att hon inte får ana det men vill avslöja det själv personligt.
Jag vet inte, jag vill att det ska leda till ett förhållande förhoppningsvis iaf om vi båda vill såklart
Jag frågade vilket du tror på; är det ett stort steg eller en skitsak hon inte anar nåt av?
Nej, jag tycker inte du gör tillräckligt.
Att som tjej märka att killen man snackat med lite på föreningsträffarna skriver hej varje måndag gör att man fattar att han är intresserad, men tas det inte vidare så undrar man nog över avsikten.
Jag tror dock det är kört av flera anledningar, inte bara att du dragit ut på det, utan främst för att hon verkar ointresserad.
Du skriver att hon aldrig skriver till dig först eller frågar dig saker, och den gången ni kanske skulle ha träffats i Stockholm försvann hon helt i tre veckor när du försökte bestämma träff.
Handen på hjärtat, om du slutade skriva nu, tror du att ni skulle ha mer kontakt?