Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Du behöver inte ha en ny att bli kär i direkt nu, det kommer när det kommer.
Jag tror inte att TS är avsiktligt arrogant. Snarare att han har svårt att förstå hur andra människor fungerar, hur relationer fungerar osv.
.....
Det är inte ovanligt att personer med hans svårigheter, söker hjälp för ångest och / eller depression, när (om) de väl söker hjälp. De är ofta välfungerande eller hyfsat fungerande på ytan och har därför gått under radarn. Men världen är obegriplig för dem, de känner sig ofta missförstådda, hamnar i konflikter eller ofrivillig ensamhet, vilket får dem att må dåligt.
Sannolikheten att någon som ideligen svarar "nej, så är det inte" om precis allt ska komma till tillräcklig insikt för att börja få vissa omständigheter kontrollerade känns ganska försumbar, tyvärr.
Hörbarhet nolla.
Ja, förstår det givetvis och exakt det jag pratat om hela tiden att med modern dejtning måste man i princip vara perfekt på allt, vara jättelång, bjuda på exklusiva dejter på jättebra restauranger för att ens ha en chans m.m med modern dejtning.
Modern dejting är det stora problemet med orealistiska krav på folk, alla förväntas vara perfekta osv
Varför startade du ens en tråd? Du vet ju redan allting.
Jo, det gör jag
Många är inte i långsiktiga relationer som sagt utan går mellan flera relationer lite hur som helst
Inte mitt fel att de moderna dejtningnormerna suger
Inte sagt att jag vet mest men jag har också gått på dejt och det gick inte särskilt bra pga modern dejtning
Inte sagt att jag vet mest men många går mellan många relationer för att folk inte ens vågar vara öppna innan de går in i en relation.
Allt jag vill är att träffa den rätta kvinnan som kan leda till ett långsiktigt stabilt och kärleksfullt förhållande som inte är tråkigt
Gick bara rent logistiskt inte att kunna prata själv med henne