anonym05swe skrev 2025-03-13 18:34:45 följande:
Jo, det gör jag
Många är inte i långsiktiga relationer som sagt utan går mellan flera relationer lite hur som helst
Inte mitt fel att de moderna dejtningnormerna suger
Om du nu rör dig ute bland folk, reflekterar du inte över att det du ser och läser på nätet och sociala medier inte stämmer överens med hur folket du träffar lever? Har du märkt att killar som är kortare än 190 cm eller inte har råd med lyxrestauranger har partner? I många fall t o m en seriös partner. Och vad gäller de som går mellan flera relationer hur som helst - betyder det att de personerna lyckas attrahera inte bara en utan flera partners!
Min man är för övrigt 185 cm, normalviktig men flintis och var tungt skuldsatt hos Kronofogden när vi träffades (fast han är grym på att laga mat, så jag har fått fantastiska middagar ändå). Min ex-man är jämnlång med mig och också flintis som min man, men hade hyfsad ekonomi och ett litet hus när vi blev ihop.
Om du tycker att de moderna dejtingnormerna suger - skit i dem, då, för bövelen!! Då får du försöka träffa en tjej på något annat sätt än genom dejting!