Inlägg från: Anonym (Julle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Julle)

Vill du gå på Swingersklubb?

Jag hade inte velat delta, men jag hade gärna besökt en klubb för att se hur det är. Liksom bevittna en porrfilmsinspelning. Det är så mycket tabun, fördomar och förutfattade meningar kring dessa två saker. Hade man fått se på detta lite närmare hade jag kanske fått större förlåtelser för båda sakerna.

• Anonym (Julle)
    Anonym (Z2) skrev 2023-12-30 08:45:35 följande:
    Hört av en vän eller upplevt själv ?
    Mer troligt att insändaren är besviken över att denne inte har fått uppleva det själv...
  • Anonym (Julle)
    Anonym (Annan verksamhet på sådana ställen) skrev 2023-12-30 08:16:20 följande:

Swingersklubbar är inte bara swingersklubbar. Det spelas in gangbangporr på sådana ställen. Ett fåtal kvinnor, kanske bara en enda. Kvinnan får betalt och är påtänd/full och en hög med äckliga snubbar som betalar för att delta och personer som arrangerar, filmar och även deltar. Det är vad som sker vid sidan av på sådana äckliga ställen. 

Du låter svartsjuk.....
  • Anonym (Julle)
    Anonym (Annan verksamhet på sådana ställen) skrev 2023-12-30 13:08:59 följande:
    Anonym (Julle) skrev 2023-12-30 11:06:42 följande:
    Mer troligt att insändaren är besviken över att denne inte har fått uppleva det själv...

Fan vad porrskadade ni är :( Sex med flera män samtidigt är vidrigt och män som tänder på sådant är vidriga.

Och kvinnor som tänder på det? Vad anser du om dem?
  • Anonym (Julle)
    Anonym (Ja, gift kvinna) skrev 2023-12-30 19:45:33 följande:
    Du har lyssnat på P1 Dokumentär, förstår jag, om sexklubben Blue Vision. Det som hänt där är hemskt, men jag kan garantera dig att alla swingersklubbar inte är som den. Du borde besöka en klubb själv innan du gör sådana uttalanden.
    Blue Vision var mer en porrklubb/porrbio än en swingersklubb. Två helt olika saker.
  • Anonym (Julle)
    Anonym (Ja, gift kvinna) skrev 2023-12-30 20:52:12 följande:
    Jag misstänker ändå att det är därifrån signaturen ?Annan verksamhet på sådana ställen? fått sina fördomar om swingersklubbar. På den klubben jag var på fanns inga som helst tecken på att det förekom sexuella övergrepp, och telefoner var förbjudna därinne. Ingenstans såg jag en ensam kvinna med en massa män runt sig och det var definitivt ingen som fotade eller filmade. Ingen verkade drogad heller, eller ens alkoholpåverkad.
    Du har förmodligen rätt och de flesta swingersklubbar är seriösa har jag fått intryck av. Var det krav på både partnerskap och medlemskap att få gå på klubben?
  • Anonym (Julle)
    Anonym (Ja, gift kvinna) skrev 2023-12-30 23:09:23 följande:
    Inget krav på medlemskap. Om du med partnerskap menar att man måste komma dit som ett par, så var det antingen det, eller att man kom som singeltjej. Vissa kvällar tillåter de singelkillar.
    OK. Jag förstår. Jag antar att det även var kondomkrav? Eller krav på friskintyg?
  • Anonym (Julle)
    Anonym (Ja, gift kvinna) skrev 2023-12-31 00:29:12 följande:
    Nej, inget sånt. Tror inte folk skulle vilja gå dit om det stod kontrollanter överallt för att se till att det var kondom på alla kukar ;) Däremot finns det gratis kondomer lite överallt.
    Nej. Det hade nog varit en smula avtändande med kontrollanter som ständigt kollar att regnrocken är på . Eller verkställer kukmönstring innan man blir insläppt . Ett stort individuellt ansvar på varje deltagare med andra ord för att undvika både sjukdomar och graviditeter.
  • Anonym (Julle)
    Anonym (') skrev 2023-12-31 09:35:26 följande:
    Handlar inte om hämningar att man inte ställer upp i orgier och annat vidrigt. Snarare av ren självrespekt och avsmak inför promiskuitet. 
    Men håll dig till kyrkokören och testunden hos pastorn efter helggudstjänsten då och låt andra få leva sina liv som de själva vill.
  • Anonym (Julle)
    Anonym (') skrev 2023-12-31 09:31:36 följande:
    Handlar inte bara om ett enda program. Människor överlag med konstiga fetischer brukar vara fula, tjocka, knäppa tatueringar, kroppsmodifierade och annat gräsligt. Just eftersom de är avvikande i skallen så syns det också på utsidan.
    Så du menar att bara för att vissa ser ut på ett visst sätt får dem inte ha något sexliv?
  • Anonym (Julle)
    Anonym (Ja, gift kvinna) skrev 2023-12-31 09:07:03 följande:
    Ja, så är det.
    Förutom nämnda risker ska man givetvis vara säker på vad man ger sig in på rent känslomässigt. Tanken på att se sin kvinna/man knulla med någon annan kan vara eggande, men det kan slå bakut i ett skarpt läge. Som exempel om en man ser sin kvinna blir knullad av en annan man som är både sexigare och mer välutrustad. Då kan fula Farbror Avund kliva in på scenen....
    Men tack snälla för dina informativa inlägg. Alltid roligt att prata med någon som vet vad denne pratar om. Gott Nytt År och god fortsättning till både dig och maken.Skål
  • Anonym (Julle)
    Anonym (Ja, gift kvinna) skrev 2024-01-01 09:44:19 följande:
    Givetvis är det så. Partnerbyte är inte för alla. Nu har ju inte jag och min man testat det än, utan vi hade bara sex med varandra på klubben. Vi får väl se vad som händer i framtiden.

Tack för de vänliga orden :) Det finns dock personer som har betydligt mer erfarenhet än jag av swingersvärlden. Har som sagt bara varit på två klubbesök. Är du själv nyfiken på ett besök?

Detsamma! Skål
    Lite nyfiken blir jag allt och det finns en swingersklubb i Mölndal där Göteborgs-Posten gjorde ett reportage. Det är bara dryga milen från min bostad, så det finns ett alternativ nära och bra. Vi får se hur jag landar i dettaGlad.
  • Anonym (Julle)
    Anonym (') skrev 2024-01-01 00:19:08 följande:
    Har jag aldrig sagt. Däremot att ni är avvikande och de flesta delar inte era fetischer.
    Har aldrig varit på en klubb och med största säkerhet ser jag fan så mycket bättre ut än du. Bitterhet förfular, vet du...
  • Anonym (Julle)
    Anonym (Ja, gift kvinna) skrev 2024-01-01 19:22:03 följande:
    Har du en partner som vill följa med?
    Partner har jag, men jag är inte säker på att hon skulle nappa på det.
  • Anonym (Julle)
    Anonym (Ja, gift kvinna) skrev 2024-01-01 20:31:12 följande:
    Kommer du att fråga henne? Om inte, kommer du att gå på klubb själv då?
    Det bästa hade nog varit att gå på klubb själv först och se hur det är. Fantasi och verklighet är två olika saker. Det låter lockande, men har man sett det med egna ögon kanske man inser att det inte är är något för mig trots allt. Men jag är definitivt öppen för ett besök.

Min partner och jag har ett bra sexliv. Ett sak jag fastnade för under ett tidigare förhållande var att ha sex ute i naturen på sommaren. Att vara ute i naturen en varm sommardag och känna den varma vinden mot den nakna kroppen samtidigt som man har skön sex är faktiskt riktigt skönt. Så gjorde ju våra förfäder efter istiden Back to basic så att säga.

Jag har lyckats locka nuvarande partnern till det ett par gånger, men det kändes som om hon gjorde det enbart för min skull. Hon verkade inte helt bekväm med det. Tveksamt då om hon skulle ställa upp på att knulla inför andra. 
  • Anonym (Julle)
    Anonym (Ja, gift kvinna) skrev 2024-01-01 23:15:49 följande:

Ok. Jag tror det är lite olika regler på klubbarna för om och när man tillåter singelkillar. På CAE är det bara på fredagar, har jag för mig. På PiH inte alls, om jag minns rätt. Så bäst att kolla upp sådant innan du anmäler dig.

Kommer du att berätta för din partner att du går på swingersklubb? Kommer du att ha sex med andra där?

Ja, sex utomhus är riktigt hett :) Har bara haft det ett fåtal gånger, men hoppas på fler.

Tack för tipsen

Nej. En smula ojuste kanske, men jag säger inget förrän jag vet om det är något för mig. Nej. Endast studiebesök där det tillåts. Det är tanken åtminstone.

Ja. Eller hur? . Hoppas på en skön sommar
  • Anonym (Julle)
    Anonym (') skrev 2023-12-31 09:17:05 följande:
    Inte upp till dig att avgöra vad det innebär att släppa loss. Lösaktighet behövs inte för det syftet för de flesta eftersom swingers är avvikande. 
    Och i mångas ögon är moraltanter som du väldigt avvikande...
Svar på tråden Vill du gå på Swingersklubb?