Inlägg från: Anonym (Ja, gift kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja, gift kvinna)

Vill du gå på Swingersklubb?

Ja! Gärna :) Har varit på klubb med min man vid två tillfällen, men då hade vi bara sex med varandra. Jag gick verkligen igång på att ha publik, medan han mest kände sig besvärad, tyvärr. Så det blir nog inga fler besök :( En av mina hetaste sexfantasier är att få se min man knulla, eller bli avsugen av, en annan kvinna. Jag blir så galet kåt av hans njutning.

Anonym (') skrev 2023-12-02 03:26:55 följande:
    Det faktum att du ens tar upp dessa böjelser kanske? 

Och du vet mycket väl att en majoritet av kvinnor på ett städat familjeforum inte lär vara intresserade av att delta i suspekta swingersklubbar. Swingers tillhör en sexuell minoritet och de flesta vanliga människor (särskilt kvinnor) är inte intresserade av att delta i sånt överhuvudtaget. 

Sök på en renodlad sexsajt istället där den specifika inriktningen är just  din egen fetisch. Detta forum är fel plats att rekrytera folk på. 

Det är du som har snusk på hjärnan, inte jag. Har inte tillstymmelse till några konstiga fetischer, olikt dig. 
    Är väl inget fel med att ha snusk på hjärnan. Önskar att fler vågade släppa loss sexuellt :)
    Anonym (Annan verksamhet på sådana ställen) skrev 2023-12-30 08:16:20 följande:

Swingersklubbar är inte bara swingersklubbar. Det spelas in gangbangporr på sådana ställen. Ett fåtal kvinnor, kanske bara en enda. Kvinnan får betalt och är påtänd/full och en hög med äckliga snubbar som betalar för att delta och personer som arrangerar, filmar och även deltar. Det är vad som sker vid sidan av på sådana äckliga ställen. 

Du har lyssnat på P1 Dokumentär, förstår jag, om sexklubben Blue Vision. Det som hänt där är hemskt, men jag kan garantera dig att alla swingersklubbar inte är som den. Du borde besöka en klubb själv innan du gör sådana uttalanden.
    Anonym (Julle) skrev 2023-12-30 20:21:12 följande:
    Blue Vision var mer en porrklubb/porrbio än en swingersklubb. Två helt olika saker.
    Jag misstänker ändå att det är därifrån signaturen ?Annan verksamhet på sådana ställen? fått sina fördomar om swingersklubbar. På den klubben jag var på fanns inga som helst tecken på att det förekom sexuella övergrepp, och telefoner var förbjudna därinne. Ingenstans såg jag en ensam kvinna med en massa män runt sig och det var definitivt ingen som fotade eller filmade. Ingen verkade drogad heller, eller ens alkoholpåverkad.
    Anonym (Julle) skrev 2023-12-30 22:29:15 följande:
    Du har förmodligen rätt och de flesta swingersklubbar är seriösa har jag fått intryck av. Var det krav på både partnerskap och medlemskap att få gå på klubben?
    Inget krav på medlemskap. Om du med partnerskap menar att man måste komma dit som ett par, så var det antingen det, eller att man kom som singeltjej. Vissa kvällar tillåter de singelkillar.
    Anonym (Julle) skrev 2023-12-30 23:22:11 följande:
    OK. Jag förstår. Jag antar att det även var kondomkrav? Eller krav på friskintyg?
    Nej, inget sånt. Tror inte folk skulle vilja gå dit om det stod kontrollanter överallt för att se till att det var kondom på alla kukar ;) Däremot finns det gratis kondomer lite överallt.
    Anonym (Julle) skrev 2023-12-31 02:41:10 följande:
    Nej. Det hade nog varit en smula avtändande med kontrollanter som ständigt kollar att regnrocken är på . Eller verkställer kukmönstring innan man blir insläppt . Ett stort individuellt ansvar på varje deltagare med andra ord för att undvika både sjukdomar och graviditeter.
    Ja, så är det.
    Anonym (') skrev 2023-12-31 07:41:21 följande:
    Säger detsamma. Verkar mestadels fula kottar som drar sig till sånt här knas. 
    Då har du besökt en del swingersklubbar, förstår jag, eftersom du kan göra ett sådant uttalande.
    Anonym (') skrev 2023-12-31 07:45:35 följande:
    Släppa loss sexuellt är fullt möjligt att göra utan att rea ut sig till oattraktiva främlingar och vara promiskuös.

Gränslöshet och en billig sexualitet är inget jag sätter nåt värde på. Precis som billiga människor inte värdesätter sig själva när de fläker ut sig inför vem som helst. 
    Att ha lampan tänd när din man tar dig i missionären är inte att släppa loss sexuellt :)
    Anonym (') skrev 2023-12-31 09:14:05 följande:
    Skulle aldrig sätta min fot på ett sånt ställe nej. Har däremot sett folk som pratat om det i program som typ Fråga Olle och det är inga vackra människor som håller på med sånt.

Undantaget kan vara prostituerade som får betalt för att delta. 
    Jamen då så. Då har du ett omfattande empiriskt underlag för din skarpsinta slutsats. Några fula människor i ett tv-program. Bra.
Svar på tråden Vill du gå på Swingersklubb?