Inlägg från: Anonym (Ja, gift kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja, gift kvinna)

Vill du gå på Swingersklubb?

OlleSQ skrev 2024-01-02 09:35:36 följande:
    Blue Vision är inte en swingersklubb utan en porrbio/videobutik med bås.
    Jag vet det, men spelar det någon roll för det jag skrev? Jag tror fortfarande det är från den radiodokumentären som den jag citerade fått sina fördomar om swingersklubbar. Jag vet inte om du hört dokunentären, men det har förekommit sexuella övergrepp av just sådan karaktär som personen skrev om på Blue Vision - flera män som våldtar en drogad kvinna medan det fotas och filmas. Personen jag citerade påstår nu att samma sak förekommer på swingersklubbar i allmänhet. Det finns dock ingen anledning att tro det bara för att det förekommit på Blue Vision.
    Bertil18 skrev 2024-01-02 14:47:13 följande:

Är lite äldre kvinna och har inga skröpler.
    Att få njuta av sexlivet ska man inte ha några hämningar för. Viktigt att ta för sig och känna njutning. Sexlusten är lika viktig som att både äta och sova.
    Har som sakt aldrig varit på swingersklubb. Kan man komma som ensam kvinna ?
    Kramizar

På CAE kan man det. På PiH tror jag att endast par tillåts. Andra swingersklubbar vet jag inget om. Finns en person i tråden som har stor erfarenhet av swingersklubbar. Hoppas hen kommer tillbaka och ger lite information :)
    Anonym (Micke) skrev 2024-01-02 15:58:24 följande:
    Ett gott råd:  " Curb your entusiasm" som amerikanerna säger.

Jag har varit på swingersklubb i mitt förra förhållande och vi var båda i 30-års
    åldern.  Vilket botten napp !
    Inte EN ENDA EN på stället var attraktiv / påsättningsbar.
    Visst, det fanns enstaka yngre, men majortitetet var 10-20 år äldre än oss
    och dom yngre var långt från några läckerbitar. Vi var där max 1 timme innan
    vi åkte hem. Just so you know.......
    Och jag har också varit på swingersklubb och har inte alls samma erfarenhet som du.
    Anonym (M) skrev 2024-01-02 17:43:47 följande:
    Intressant! Vad var din erfarenhet. Var den positiv, vilken klubb besökte du, gjorde du det ensam eller med din partner? Var det något där som överaskade dig, alltså något som kanske inte var som du förväntat dig?
    Har skrivit om det tidigare i tråden :)
    Maja2003 skrev 2024-01-02 21:37:31 följande:

Swingers är ett tecken på hur dekadent vårt samhälle blivit. Inga begränsningar och ingen disciplin. Går man på swingers kan man knappast vara nöjd med sin kille.

Dekadens är underbart Skrattande Vad är det för mening med att leva ett liv om man inte njuter av det?
    Anonym (M) skrev 2024-01-02 20:45:55 följande:
    Sorry, såg det nu, lång tråd ! Jag uppfattar det som att det var CAE du var på och att du kände att var riktigt bra, kul!

Var du nervös innan, hur såg åldersstrukturen ut när du var där. Jag undrar om man kommer känna sig lastgammal, jag och min fru som är drygt 50. Parkväll är nog grejen för oss skulle jag säga, och att man går lugnt fram. 
    Ja, vi var båda väldigt nervösa innan. Har skrivit om ålder också i tråden. Klicka på Visa endast vid mitt namn, så kommer bara mina inlägg upp.
    Anonym (Testat) skrev 2024-01-03 08:36:23 följande:

Kan faktiskt vara benägen att hålla med.

Är själv kvinna i 50-års åldern och jag var lite nervös inför att vara avklädd bland andra människor då jag inte har det bästa självförtroendet på den punkten. Min senaste relation var tämligen sexlös och det tärde något enormt att han inte ville ha sex med mig. Jag kände mig fet, ful och värdelös fast han hävdade att hans tappade sexlust inte hade med mig att göra. Han tände inte på någon/något längre och han såg heller ingen anledning till att försöka hitta sin lust igen eftersom han inte saknade den...

Jag var definitivt med och höjde medelåldern på de kvinnliga deltagarna, men jag måste själv tillstå att jag nog var en av de med snyggast kropp och definitivt för min ålder.
    Fick mycket uppskattande kommentarer av yngre män och ingen trodde på mig när jag sa min ålder.
    Förvånansvärt många kvinnor var kraftigt överviktiga-feta och jag misstänker att på samma vis som jag inte tänder på män med stora ölmagar så finns det män som inte tänder på tjocka kvinnor även om det finns en klick som går igång på det.
    Och har full förståelse för att människor med normala kroppar och normala utseenden kanske inte hittar det man skulle vilja på dessa ställen. 
    Jag själv var lite nervös över hur utbudet av män skulle vara och såg väl mest ett gäng feta gubbar framför mig, men nu fanns det som tur var en del med bra kroppar och till min stora lycka ville de vara med mig!

Så männen var snygga och kvinnorna fula när du var på klubb?
    Anonym (SwingIt) skrev 2024-01-09 17:53:47 följande:

Skulle du kunna beskriva en kväll? Vi är sugna på att testa på men har bara inte funnits tid. Vi är 34 o 43. 

Har folk sex även i bastu och poolområde? 

När jag var där hade folk sex i poolen.
    Anonym (SwingIt) skrev 2024-01-09 23:25:53 följande:

Okej tack för svaret. 

Finns ju massa frågor men tänker lite på klädsel o så? Går man naken/underkläder direkt eller har folk på sig kläder till en början? En konstig fråga men när man pratar med andra där, nybörjare eller erfarna, pratas det alltid om sex? Är allas tanke att ligga med varandra eller kan det pratas helt vardagligt? Vill veta hur man ska uppföra sig:) 

Det är inte tillåtet att vara påklädd annat än i baren. I övriga delen av klubben måste man vara lättklädd eller naken.

Har inte pratat med så mycket folk där, men den uppfattning jag fått är inte att man måste prata om sex hela tiden och inte heller att man förväntas ligga med alla man pratar med. Alla ser ut att umgås helt som vanligt i baren, även om det är tillåtet att ha sex där.
    Anonym (Micke) skrev 2024-01-10 12:24:04 följande:
    Grattis.

För min del var det enkelt:  Jag tänder inte på min mammas väninnor
    Då var det medelåldern som var för hög då, och inte att besökarna var allmänt fula?
    Anonym (Micke) skrev 2024-01-11 09:42:04 följande:
    Jag använder sällan begreppet ful men medelåldern var + 50 år och visst det
    fanns par i vår ålder ( 30 ) men så långt från attraktiva man kan komma.
    Då hade ni väl otur då, eller så är du väldigt kräsen när det gäller andras utseende. Vet inte vilken klubb ni var på, men vid mina två besök på CAE, så var medelåldern mellan 35 och 45 och besökarna var varken mer eller mindre attraktiva än folk i allmänhet. Det är ju vanligt folk som går på swingersklubb och inte bara supermodeller.
    Anonym (SwingIt) skrev 2024-02-19 20:48:55 följande:

Har inte besökt nån än men vi ska framöver. Spännande men framförallt för att få en egen uppfattning istället för att döma nåt man inte upplevt. 

Helt rätt inställning! Det finns så många som aldrig satt sin fot på en swingersklubb, men ändå dömer och tror sig veta allt om swingers.
Svar på tråden Vill du gå på Swingersklubb?