• Anonym (M)

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

1) Män och kvinnor är redan idag självständiga från varandra. Vi behöver inte varandra längre, utan kan leva fullgoda liv var och en för sig.

2) Behöver du prata med någon efter en hård dag på jobbet? Det här kommer AI kunna fixa inom bara några år. Elon Musks Grok AI kommer kunna förstå sarkasm och humor (vilket ChatGPT har svårt med idag), och därmed inte ha några problem med att ersätta en riktig människa.

3) Forskning med DNA och artificiella livmödrar är redan på väg sedan år tillbaka. Det här kommer säkert att dröja längre, men i framtiden kommer vi kunna skapa barn på konstgjord väg, och det kommer vara lika naturligt som en IVF-behandling är idag.

4) Antalet födda barn per kvinna är på nedgång globalt, och fler och fler människor över hela världen väljer att vara singlar. Även de mest framgångsrika människor kommer välja AI framför en tjej eller kille eftersom AI kan skräddarsys efter behov, och stängas av så fort man tröttnar.

Framtiden är singel. Framtiden är att män och kvinnor mer och mer kommer sakna anledningar att bilda par. Och jag tror att alla kommer tjäna på detta, folk kommer bli mycket lyckligare när de kan göra som de vill utan att behöva kompromissa sina liv med en annan vilja hela tiden.

Så här skulle en AI-tjej kunna se ut. Designad från grunden att vara så sexig som möjlig, att aldrig åldras och att aldrig vara en energitjuv.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre
  • Anonym (spring)
    Anonym (Fnf) skrev 2023-12-12 19:09:50 följande:

Helt stört. Man blir ju mörkrädd.

Inte mindre stört än swingersklubbar, tantrafestivaler och liknande perversioner.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kaffedraken)

En kvinna använde AI för att göra exet svartsjuk, låtsades som att hon träffade andra män.
    Om kvinnor inte behöver män, varför göra sig besväret att göra män svartis?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (P) skrev 2023-12-15 09:21:59 följande:
    För att vi kvinnor gillar att sätta dit män känslomässigt.
    Ja, det har jag erfarenhet av, att många kvinnor vill.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (A)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-12-15 09:23:51 följande:
    Ja, det har jag erfarenhet av, att många kvinnor vill.
    Ja, vi är många som njuter av att reta dig, väl vetandes om att du sitter där och dreglar men ändå bara får nöja dig med det. 
  • Anonym (TRÖR)
    Anonym (spring) skrev 2023-12-12 07:14:53 följande:
    Det är väl knappast värre än att vilja se sin fru bli påsatt av andra män, gå på swingersklubbar eller någon annan skit.
    Jag gillar att se min fru bli påsatt av andra män...
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (P) skrev 2023-12-15 09:34:53 följande:
    Till exempel om man gjort slut med någon vill man inte att han lätt hittar en ny, och att den nya är snyggare än man själv.
    Det har jag sett exempel på. Kvinnor som försöker få tillbaks mannen om han träffat en ny. Hon ville egentligen inte ha honom, men hon vill bräcka den andra kvinnan.
  • Anonym (K)
    Anonym (TRÖR) skrev 2023-12-15 09:46:06 följande:
    Jag gillar att se min fru bli påsatt av andra män...
    Är du socialdemokrat?
Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre