Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

Anonym (spring) skrev 2024-01-23 22:07:57 följande:
    Deras är ju fejk och groteskt enorma pga ingrepp. Tjejen i TS rumpa ser bara fet ut.

Okej, inser du tjejen i TS (AI kvinna) faktiskt ÄR fejk rakt igenom. På allvar??? Varendaste komponent är konstruerad och därmed konstgjord. Vissa här inne vägrar ta in det faktumet. 

Googla då på Sofis Richies rumpa. For real or not?? 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (P) skrev 2024-01-23 22:25:10 följande:
    Tänk er själva henne leta jeans på H&M. Inga byxor kommer passa, hahaha
    Jodå AI kvinnan i TS köper jeans i storlek XL alternativt XXL👖 och syr in benen på byxorna. Fast det är väl ägaren till AI kvinnan som köper jeansen eller hur?? Om rätt ska vara rätt. 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (P) skrev 2024-01-23 23:09:09 följande:
    Har du tänkt på vilken tur att hon inte finns på riktigt? Hade varit jätteelakt att skämta om hur fet hennes rumpa är annars.

I en del av populationen existerar hon och då infinner sig frågan om AI robotar erfar äkta känslor gällande kritik (positiv, negativ). Inprogrammerade emotioner? 

Kom med ett förslag på TS kvinnans proportionen midja/bak vid jeansköp.I tonåren sydde jag själv om inköpta Lewis jeans i storlek S till storlek XS var det kändes bra. 

Vem har sagt något om att XXL kvinnor inte är vackra? Elakheter av den sorten hittar du inte i mina poster. 

• Anonym (Kvinna)
    Auditanne skrev 2024-01-24 19:31:34 följande:
    Tramssvar från dig. Det är inget fel på min manssyn då jag varken objektifierar eller ser ner på män som könsvarelser.

Det jag kritiserar är hur illa vissa av er uttryckt er om kvinnor i denna tråd samt den verklighetsfrånvända syn ni har på relationer då det finns kufar härinne som på allvar tycks tro att en dockor och artificiella flickvänner utgör likvärdiga ersättare för äkta kvinnor som partners.
    Överlägset Bästa Posten! 👍 på flera sidor. 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (P) skrev 2024-01-25 20:37:20 följande:
    Vänster: muskler
    Höger: fläsk

Vänstra bilden: muskulös manlig bak. 

Högra bilden: feminint formad bak. Om fotot varit på en äkta kvinnlig bärare andas där gott om östrogen hormoner det vill säga en god fertilitet hos kvinnan i fråga. 

Gillar du inte kvinnors normaltillstånd? Ska de bli mer maskulina i utseende och form anser du? Varför liksom? 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (spring) skrev 2024-01-31 07:15:55 följande:
    Hahaha! Vad är det med kvinnor och deras totala oförmåga att vara ärliga? Eller att de aldrig kan hantera sina känslor, och därmed alltid måste försköna allting så att det LÅTER bättre?

"Gott om östrogen" och "god fertilitet" är samma sak som att rumpan är fläskig. Som vi alla vet styr östrogen om fettet till att lägga sig på baken, låren och höfterna. Hennes lår är smala, så man ser att allt fett har satt sig på rumpan.

Tycker det bara är så tramsigt med kvinnor som inte kan kalla en spade för en spade.
    Dr Nail skrev 2024-01-31 04:53:27 följande:

Det vackra och det som lockar med animerat och AI är att man kan skapa oanade nivåer av perfektion som får en människa att blekna i jämförelse.

...och så valde de att skapa fläsk.

:\

Merparten av västvärldens befolkning är väl överviktig, så det kanske inte är så konstigt att hon ser ut som hon gör där bak.

Nä hej, jag betraktar mitt synsätt som ett generellt nedslag i en helhetsbild. Alla associationer behöver vägas in och vi slipper fragment av betraktelser - besläktade med ett rejält tunnelseende. Ett könsdiskriminerade och objektifierande beteende som herrn tycks begagnat sej av. Rätt så osympatiskt när allt kommer omkring. Wake up vetja! 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (spring) skrev 2024-02-01 07:15:59 följande:
    Vad yrar du om? Det kallas för att vara ärligt och kalla en spade för en spade. Något kvinnor uppenbarligen är totalt oförmögna att göra pga deras känslor.

Hört talas om uttrycket: den som sa? det han va? det? Det är Hern själv som yrar i nattmössan. Allt ska såklart nämnas vid sitt rätta namn. Men att pådyvla andra sina egna åsikter är en helt annan sak. Låter i mina öron synonymt med hjärntvätt! 

Fram för det fria tyckandet och tänkandet. Leve demokratin! 

• Anonym (Kvinna)
    MedelåldersMaria skrev 2024-09-01 18:03:37 följande:
    Onaturlig?
    Yes. Onaturlig som i konstgjord eller artificiell i mitt tycke. Okej för dig? Vill du en AI kvinna eller AI man till dig och i så fall varför? 
  • Anonym (Kvinna)
    MedelåldersMaria skrev 2024-09-02 22:26:22 följande:
    Jag gör skillnad på konstgjord och onaturlig. Att den är konstgjord ser man ju direkt, men på vilket sätt är den onaturlig?
    Det onaturliga har något med proportionerna att göra. Rent visuellt är bilden häftig på det överdrivna vis som seriefigurer skildras i tecknade serier. Oäkta vara som vi här i tråden förhåller oss till så att svetten lackar. Det mänskliga ögat skiljer med lätthet det autentiska från det icke autentiska. Nåväl, de allra flesta gör det. Alltmedan en del fastnar i seriernas värld där gränserna mellan fantasi och verklighet är mer flytande. Där ungefär landar AI revolutionen i vårt mänskliga mindset, limits mellan mänsklig intelligens och artificiellt intelligens suddas alltmer ut och vi befinner oss i revolutionens vagga.,
  • Anonym (Kvinna)
    MedelåldersMaria skrev 2024-09-03 07:26:44 följande:
    Proportionerna är väl inte onaturliga? Jag tycker förhållandet mellan axlar och midja ser ganska naturligt ut, ingen direkt getingmidja.
    Smaken är som baken heter det ju! Nej personligen anser jag stjärten är överdimensionerad i relation till midja och lår. Säkert en manlig webb designer som fantiserar åt det hållet. Därtill är huden för spänd ej minsta skråma eller mjukt kvinnligt hull som gör den här kvinnokroppen illustreras onaturlig, en manlig fantasi fabricerad på skissbordet.
  • Anonym (Kvinna)
    MedelåldersMaria skrev 2024-09-03 15:08:43 följande:
    Så du tycker alla kvinnor som har stor rumpa ser onaturliga ut? Hur ska man se ut för vara naturlig? Var går gränsen vid stussmåttet?

Sedan angående att den ser "spänd" ut (antar att du menar att den saknar skavanker i huden) är det ett spel vi pratar om. De lägger inte in texturer för celluliter och bristningar, vilket den där rumpan definitivt hade haft om den var verklig. Så på så sätt är den onaturlig, men det har mer med tekniska begränsningar att göra (snarare än intention).
    Absolut inte. Har skrivit i någon av mina poster ex vis hur snygg Agneta Fältskogs proportioner är. Utsågs därtill av journalisterna till den sexigaste baken inom popvärlden när det begav sig. Agneta ser naturlig ut och var gränsen i studsmåttet på attraktiva kvinnor går är definitivt inget jag håller koll på. Gör du det? 

Dagens tekniska begränsningar övervinns säkert över tid med hjälp av nya innovationer. När pendeln svänger, det gör den i det mänskliga och det onaturliga tröttnats på, är en ökad efterfråga på det autentiska att förvänta sig. Marknaden styr utbudet och texturer som efterapar kvinnliga former och attribut, om så celluliter, bristningar och åderbråck inkluderade, kan komma efterfrågas. Marknaden och människors preferenser är föränderliga. Ifall nu inte AI tar över hela baletten och inverkar på människors längtan efter det autentiska eller äkta. Forskaren Stephen Hawkins varnade människan för just det framtidsscenariot.
  • Anonym (Kvinna)
    MedelåldersMaria skrev 2024-09-05 08:57:58 följande:
    Fast du måste ju också hålla koll undermedvetet eftersom du ansåg att hennes rumpa är överdimensionerad. På ren svenska att den ser onaturligt stor ut. Jag håller inte med om det. Kvinnor med smala midjor och stora skinkor är inte sällsynta. Vad du gör när du säger så är att du säger till alla kvinnor som inte har en "normal" kropp att de är onaturliga. Bara för att allt fett har satt sig där bak istället för att fördela sig mer jämnt över kroppen.

MedelåldersMaria. Det är ju du som är rumpfixerad. Inte jag! I post #550 frågade du till och med mig om vad jag ansåg om gränsen i antal centimeter i stussmått. Något som fick mig reagera. Varför är du är en sådan petimäter vad gäller kvinnans former? I tråden rumpmåttet på AI dockan i relation till hennes midja och axlar?

Jag å min sida tar parti för kvinnlighet och rätten att få se naturlig ut. Ifrågasätter starkt det artificiella. 
     Min egen rumpa var putig när mitt BMI 17 och juste så.  

Min invändning som jag uttalat x antal gånger handlar mer om Texturen. Den artificiella kvinnobild som levereras i trådstarten är i mina ögon en tecknad figurs. Naturliga celluliter, bristningar och åderbråck saknas i imitationen av en kvinna över låt oss säga 30 Ja, det finns tonårstjejer som har utvecklat celluliter - och ifall kvinnliga AI robotar ska upplevas naturtrogna behöver designers ta hänsyn till det. 

Uppfattade vidare din undran till mig mer realistiskt ställd av medelåldersArne istället för MedelåldersMaria. 

Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre