Inlägg från: Anonym (Pope) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pope)

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

Auditanne skrev 2024-01-23 00:07:43 följande:
    Så varför frågar du då vad jag gör i tråden när du uppenbart redan vet? 

Nej för tredje eller fjärde gången nu - jag bryr mig inte om dessa leksaker i sig. Känner mig inte heller hotad av dem då jag vet att den typen av män som intresserar mig inte behöver några såna hjälpmedel överhuvudtaget. 
    Haha vilket skämt, du bryr dig inte om dessa leksaker, du känner dig inte hotad och du umgås med helt andra män men ändå är du här och tjatar. Du försöker också skriva så nedsättande du kan. fråga dig själv vad du är för en människa egentligen 
  • Anonym (Pope)
    Anonym (A) skrev 2024-01-23 00:12:51 följande:

Så inga argument, bara påhopp? 

Ja, du övertygar ju verkligen. Men du får väl programmera din docka så hon är på samma nivå som du är. 

Haha ja det får vi hoppas att det går. Jävlars, då blir det fart 😂👍🏻
  • Anonym (Pope)
    Anonym (Försent) skrev 2024-01-23 06:12:49 följande:

Auditanne och A har en tydlig nedsättande retorik i detta ämne. Varför det är så viktigt att stigmatisera den eventuella skara som skulle dra nytta av den mer avancerade teknik som finns tillgänglig?

Jag tror inte bara att det är kufar, autister eller andra socialt osmidiga personer som kommer visa intresse för AI som någon slags ersättning för en riktig partner.

Det kommer inte heller bara vara män, utan även kvinnor. Däremot är min personliga spaning att män går mer på utseende medan kvinnor tenderar att vara mer relationella. Det kommer såklart dessa AI partners att ta hänsyn till när dom utvecklas till alltmer avancerade varianter som är tänkta att fylla personens behov på olika sätt.

Ja de är rädda och väldigt teknikfientliga. Säker samma som är livrädda inför bytet till 5G också. Ser bara vinster med detta, bra om människor får än mer alternativ att välja på. tror också många kvinnor kommer att använda denna möjlighet. Användningsområdet är enormt. 

• Anonym (Pope)
    Gurksoppa skrev 2024-01-23 09:11:55 följande:
    Jasså? Jag ser fram emot denna teknik för att slippa misogyna incels, för att slippa män som föraktar kvinnor. Så jag tycker det är fantastiskt att dessa män kan interagera med en docka istället, då slipper jag och vi alla dessa buhu synd om mig trådar exempelvis. Genom att dockor införs kommer det bara bli enklare att selektera partner på marknaden för såväl män som kvinnor. De kvinnor som vill ha ett knullobjekt skaffar en docka, de kvinnor som vill ha en man med intellekt väljer en mänsklig man. Precis samma för män. Det kommer också leda till att det endast är de normalt begåvade människorna som fortplantar sig. Verkligen en win-win för mänskligheten. Synd att tekniken inte är här redan nu, det hade sparat oss alla mycket sinnesfrid.
    vilket ypperligt nedvärderande manshat du uppvisar. Du är nog inte riktigt heller så sund och normal som du själv inbillar dig. du bölar på bra med. Haha
  • Anonym (Pope)
    Gurksoppa skrev 2024-01-23 18:17:23 följande:
    Manshat? vet du vad en misogyn incel är? Varför ska en man som hatar och föraktar kvinnor daltas med? Det betyder inte att jag hatar män. Eller förklara din tankevurpa tack :)
    Ja kan du kasta ur dig misogyna icel hur som helst så är manshat ordet med vändande post. Varför ska man dalta med en skribent som hatar och föraktar vissa män. 
  • Anonym (Pope)
    Gurksoppa skrev 2024-01-23 19:34:10 följande:

Vet du vad ordet misogyn betyder? Ska vi ta fram
    ordlistan? 

https://svenska.se/saol/?id=1925057&pz=5

miso·­gyni [?jyni´ el. ?gyni´] substantiv~n ? kvinno­hat

så de män som hatar kvinnor och skyller sin ensamhet på kvinnor. Hur ska de bemötas? Är det fel att de får en tillbaka kaka? Hat föder hat förstår du. jag hatar inte män, jag hatar misogyna män. förstår du skillnaden? :)

Ja och kan du använda kvinnohat så kan jag använda mig av manshat. Det du och några till sitter och anklagar vissa män för gör ni själva. Det är ett äckligt manshat här av vissa skribenter. Kränkande och polariserande. 
  • Anonym (Pope)
    Anonym (P) skrev 2024-01-23 20:07:56 följande:
    Sluta sitt och hata varandra nu, och svara på det här istället:

Är det här realistiska proportioner mellan midja och rumpa?
    ser bra ut
  • Anonym (Pope)
    Gurksoppa skrev 2024-01-23 20:27:17 följande:
    Jaha? Så du anser att misogyna incels ska bli bemötta med kärlek och omtanke? få erbjudande om
    sympatisex med? :) eller hur ska en sådan man bli bemött tänker du? Ingen tillbakakaka? dalta istället?
    att hata och stöta ut är inte medicinen i alla fall, desto mer du hatar andra kommer andra att hata dig tillbaka...hur tänker du dig att det ska sluta. Titta dig i spegeln och fråga dig vilken människa du verkligen vill vara
  • Anonym (Pope)
    Gurksoppa skrev 2024-01-23 20:46:20 följande:
    jaha? Så om jag är rasist ska alla mörkhyade inkludera mig och bemöta mig med respekt? hahahaha!!!! tror du på jultomten med? Som man bemöter andra blir man bemött, enkel matte :) vad är konstigt med det?
    ja som jag sa, då hatar du alltså vissa män, du är en manshaterska, fine. fortsätt hata, du kommer säkert göra världen väldigt mycket bättre med det....
  • Anonym (Pope)
    Gurksoppa skrev 2024-01-23 21:00:49 följande:
    snarare en tillbaka kaka. Vad hjälper det om jag skulle älska misogyna incels? Om du minns betydelsen av ordet misogyna? Så vad skulle det hjälpa om jag skulle älska dessa män? skulle de sluta vara misogyna då tror du? Eller ska jag bara erbjuda fittan så dessa män får knulla? Blir de mindre misogyna då? Om de får gratis fitta utan motprestation? Berätta gärna :)
    det finns visst ett ord för dig med, misandri, kanske till och med manshatande incel, vad vet vi. Fortsätt hata du om du tror att det kommer göra världen till en bättre plats....
Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre