• Anonym (KK sidor)

Bra sidor för att hitta KK

Frun och jag har inte haft sex på evigheter, har försökt med ALLT nu har jag gett upp nu skiter jag i att försöka 
    Orkar inte leva som munk 

Men behöver lite sex, vart finner man de bäst?

Har luskat lite under dagen, men många sidor vill ha betalt och inget jag tänker göra.

några tipps för bra sidor 

tinder och liknande? Tror jag inte säker några bekanta där som lär se mig.

• Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK
  • Anonym (Döfött)

Om du som kille inte är minst en 8:a av 10 så är min och andras erfarenhet att det slöseri med tid att försöka hitta KK eller dejt på nätet. Detta oavsett om du letar något vid sidan av eller är singel.

Bespara dig förnedringen och ett tillintetgjort självförtroende och leta IRL istället.

• Anonym (Döfött)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2023-12-15 10:50:34 följande:
    ... om man letar sidor, så finns det en uppsjö med lurendrejeri-sidor som riktar sig till män som är i samma sits som TS. De går ofta ut på att betala per meddelande och innehåller väldigt mycket falska, men aktiva profiler som har som enda syfte att få dig till att spendera pengar. ...
    Bäst att hålla sig till välkända sidor... ... VM ... Drömmer
    Min bedömning är att Victoria Milan tillhör just den kategorin bluff-sidor. Det kryllar av fake-profiler som skickar massa meddelanden för att försöka förmå dig att betala dyrt medlemskap för att kunna läsa dem.

Om det finns en enda verklig kvinna på siten är högst oklart.
  • Anonym (Grattis)
    SmulanFnulan skrev 2024-01-12 09:47:46 följande:

Härligt att höra att ditt ex äntligen får möjligheten att träffa en vettig man. 

Men verkligen! Stort grattis till ex-frun.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Döfött) skrev 2024-02-15 16:07:29 följande:
    Min bedömning är att Victoria Milan tillhör just den kategorin bluff-sidor. Det kryllar av fake-profiler som skickar massa meddelanden för att försöka förmå dig att betala dyrt medlemskap för att kunna läsa dem.

Om det finns en enda verklig kvinna på siten är högst oklart.
    Och hur gör du denna s k bedömning?

Man måste betala för att använda siten och kommunicera med andra medlemmar. Har du gjort det?

Jag var periodvis aktiv där och fick på det viset träffa och lära känna många fantastiska kvinnor i samma sits som mig.

Det stämmer dock att de har ett par fejkprofiler för varje stad... vet inte varför, men det är rätt enkelt att förstå vilka det är.... i övrigt, endast riktiga personer som söker någon att sexa med...
  • Anonym (Döfött)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-16 08:56:54 följande:
    Och hur gör du denna s k bedömning?

Man måste betala för att använda siten och kommunicera med andra medlemmar. Har du gjort det?

Jag var periodvis aktiv där och fick på det viset träffa och lära känna många fantastiska kvinnor i samma sits som mig.

Det stämmer dock att de har ett par fejkprofiler för varje stad... vet inte varför, men det är rätt enkelt att förstå vilka det är.... i övrigt, endast riktiga personer som söker någon att sexa med...

Om jag på Tinder, Badoo och andra dejtingsajter/-appar knappt matchar med något annat än fejkprofiler på ett år och på Victoria Milan - med samma profilbilder - får fem meddelanden första kvarten, så är det ganska enkelt att dra slutsatsen att det är bottar som kontaktar mig för att lura mig att betala. Tänker knappast punga ut 1500:- för att bevisa den tesen.

Kanske får du själv betalt av VM för att skriva ovanstående, vad vet vi.

• Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Döfött) skrev 2024-02-16 11:35:59 följande:

Om jag på Tinder, Badoo och andra dejtingsajter/-appar knappt matchar med något annat än fejkprofiler på ett år och på Victoria Milan - med samma profilbilder - får fem meddelanden första kvarten, så är det ganska enkelt att dra slutsatsen att det är bottar som kontaktar mig för att lura mig att betala. Tänker knappast punga ut 1500:- för att bevisa den tesen.

Kanske får du själv betalt av VM för att skriva ovanstående, vad vet vi.

Nu förstod jag inte helt... skrev du rätt? Du har alltså nästan bara stött på fejkprofiler på Tinder, Badoo och liknande... och så får du på kort tid även ett par fejkprofiler som kontaktar dig på VM... och du drar då slutsatsen att VM är fejk?

Jag har inte testat Badoo, men varit mycket på Tinder. Visst fanns det en del scammare där, men i övrigt så matchade jag med väldigt många fina tjejer där och fick dejta och sexa en hel del, precis som på VM. Scammare hittar du överallt, men kundtjänst brukar vara bra att plocka bort dem både på Tinder och VM.

Nej, jag har inte betalt av någon dejting-site. Du får nog ta av dig foliehatten. Tungan ute
  • Anonym (Döfött)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-16 11:48:37 följande:
    Nu förstod jag inte helt... skrev du rätt? Du har alltså nästan bara stött på fejkprofiler på Tinder, Badoo och liknande... och så får du på kort tid även ett par fejkprofiler som kontaktar dig på VM... och du drar då slutsatsen att VM är fejk?

Jag har inte testat Badoo, men varit mycket på Tinder. Visst fanns det en del scammare där, men i övrigt så matchade jag med väldigt många fina tjejer där och fick dejta och sexa en hel del, precis som på VM. Scammare hittar du överallt, men kundtjänst brukar vara bra att plocka bort dem både på Tinder och VM.
    Vad är det svåra att förstå? "Om något verkar för bra för att vara sant, så är det det"

Ok om du "matchade med väldigt många fina tjejer" på Tinder så tillhör du alltså de där 5-10% snyggaste killarna. Grattis. Möjligen finns det t.o.m. ett fåtal riktiga kvinnor på VM som vill träffas isf.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Döfött) skrev 2024-02-18 12:37:51 följande:
    Vad är det svåra att förstå? "Om något verkar för bra för att vara sant, så är det det"

Ok om du "matchade med väldigt många fina tjejer" på Tinder så tillhör du alltså de där 5-10% snyggaste killarna. Grattis. Möjligen finns det t.o.m. ett fåtal riktiga kvinnor på VM som vill träffas isf.
    Jag höll på med dejtingsiter för sex i 4-5 år och hann då med att skaffa mig rätt så god insikt.

Det finns enorma mängder bluff-siter; ofta blir man bombarderad med meddelanden och de gör allt de kan för att du ska spendera pengar. Tecknar du ett abonnemang så är det i regel väldigt svårt att avsluta, med regler som t ex kräver att du skickar ett fax med din uppsägning. Varken Tinder eller VM hör till denna kategori, oavsett om du inte lyckats hitta någon där. Scammare hittar du på alla sidor, även på de seriösa siterna... håller man på ett tag så lär man sig rätt så bra vad som är bluff och vad som är äkta.

Ja, jag har fördel av att vara attraktiv, men jag tror att de flesta kan hitta någon om man har andra positiva egenskaper som charm och humor... har man stor så är det också ofta väldigt fördelaktigt (speciellt på Bodycontact).
  • Anonym (Döfött)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-19 09:09:27 följande:
    Ja, jag har fördel av att vara attraktiv, men jag tror att de flesta kan hitta någon om man har andra positiva egenskaper som charm och humor... har man stor så är det också ofta väldigt fördelaktigt (speciellt på Bodycontact).
    Visst kan de flesta hitta någon utan att tillhöra de attraktivaste - dock inte på nätet, där är det yta som gäller. IRL har jag en heeelt annan upplevelse än av nätdejting. Så jag vidhåller att är man inte skitsnygg är det en dålig idé att ens försöka hitta KK på nätet.

(Ja, 20+ cm tycks kunna ge fördelar på BC, men strax under gör ingen skillnad.)
  • Anonym (sextum)

Prova Bodycontact Kostar inget och är raka puckar .

Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK