• Anonym (KK sidor)

Bra sidor för att hitta KK

Frun och jag har inte haft sex på evigheter, har försökt med ALLT nu har jag gett upp nu skiter jag i att försöka 
    Orkar inte leva som munk 

Men behöver lite sex, vart finner man de bäst?

Har luskat lite under dagen, men många sidor vill ha betalt och inget jag tänker göra.

några tipps för bra sidor 

tinder och liknande? Tror jag inte säker några bekanta där som lär se mig.

• Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK
  • Anonym (Kaffedraken)
    Core skrev 2023-12-15 10:29:32 följande:
    Många verkar blanda ihop integritet och självreflekterande med blyghet. Det är stor skillnad, men på ytan kan det verka lika när man skriver om det.

Samma sak med kvinnor, jag fastnar BARA för kvinnor med hög integritet, som inte måste stå i centrum, som vet vad de vill men inte behöver flagga det för hela världen.

Så hon kanske är lika tyst som nån som är blyg, hon är lika undvikande men av andra skäl. När hon väl pratar har hon sin egen röst och vet vad hon vill.
    Det är lite kul med de kvinnorna som sa att det är avtändande med en man som är blyg, och inte vågar ta för sig. För det var ofta jag som första steget. Det vågade inte kvinnorna som sa det till mig. De visste att det var jag som ofta tog första steget. Jag pratar mycket med dejterna jag träffar. Är öppen och det brukar vara trevligt.
    Men det räcker att man säger till vissa kvinnor innan en dejt eller efter, att man var nervös. Då är det omanligt och avtändande.
  • Mimosa86

Undrar hur sannolikt du kommer få ligg när kvinnorna luskar ut att du har fru. För kvinnor är otroligt duktiga och rutinerade att stalka upp sina dejters historik på nätet.

Jag hade backat direkt- jag går igång på riktiga män, inte på ljusskygga fegisar som inte vågar stå upp mot sin fru. Det är direkt avtändande.

Om du inte kan tänka dig ett liv utan sex så får du väl vara ärlig mot din fru med detta, att det finns två lösningar:
    1) ha en diskret älskarinna vid sidan om.
    2) gå isär.

Du skulle ha betydligt större chans att få en kk genom att ärligt skriva ?gift man i öppen relation som söker likasinnad kvinna för passion? än att smussla.
    Likaså om någon bekant kommer på dig, då är det betydligt mindre stigma att tala om att man har en överenskommelse i äktenskapet. 

Frågan är; Är du man eller mus?

• Anonym (fdPåJakt)
    Mimosa86 skrev 2023-12-15 10:38:14 följande:

Du skulle ha betydligt större chans att få en kk genom att ärligt skriva ?gift man i öppen relation som söker likasinnad kvinna för passion? än att smussla.
    Likaså om någon bekant kommer på dig, då är det betydligt mindre stigma att tala om att man har en överenskommelse i äktenskapet. 

Jättebra råd till TS! Håller helt med.

Som erfaren gammal "mus" så tycker jag att otrohet var fel väg att gå.

On-Topic... om man letar sidor, så finns det en uppsjö med lurendrejeri-sidor som riktar sig till män som är i samma sits som TS. De går ofta ut på att betala per meddelande och innehåller väldigt mycket falska, men aktiva profiler som har som enda syfte att få dig till att spendera pengar. Det finns även en del siter som kräver betalning och när de har lockat dig till att betala med kreditkort, dras pengar automatiskt regelbundet... och för att avsluta så blir det krångel som kräver att du faxar och liknande. Stor VARNING för det.
    Bäst att hålla sig till välkända sidor... Happypancake, Tinder, Badoo, BC, VM, Familjeliv och liknande. Drömmer
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-12-15 10:15:29 följande:
    Det vet jag inte. känns osannolikt. Men det är ju osannolikt att yngre tjejer kan attraheras av äldre män också... Ibland händer saker irl.
    Det kanske inte är så lämpligt, många kvinnor skulle tycka det känns obehagligt.
    Jaha, men tänker du inte att det ingår i hans jobb, att vara service minded? Så är det ju för män som tror att kvinnor i en affär är flirtiga. Ingår ju i deras yrkesroll?
    Nej, är nog inte bra om han stammar hela tiden och darrar som en kanin.
    Det är inte så jag menar.
    Ingår i hans jobb att erbjuda sig att röka med kunderna på baksidan? Och ett apotek dessutom?
  • Anonym (Linda)
    Mimosa86 skrev 2023-12-15 10:38:14 följande:

Undrar hur sannolikt du kommer få ligg när kvinnorna luskar ut att du har fru. För kvinnor är otroligt duktiga och rutinerade att stalka upp sina dejters historik på nätet.

Jag hade backat direkt- jag går igång på riktiga män, inte på ljusskygga fegisar som inte vågar stå upp mot sin fru. Det är direkt avtändande.

Om du inte kan tänka dig ett liv utan sex så får du väl vara ärlig mot din fru med detta, att det finns två lösningar:
    1) ha en diskret älskarinna vid sidan om.
    2) gå isär.

Men feg, snarare rationell... eller hade du valt att riskera hela din tillvaro? Kanske belåna huset och allt du äger satsa pengarna på poker eller nåt... för du är väl ingen feg liten mus?
  • Fantomas666
    Anonym (Elisa) skrev 2023-12-15 01:15:11 följande:
    Men om man inte VILL göra slut med sin fru/man eller sambo då..För uppenbarligen vill inte TS det..

Och det kan jag förstå. då jag själv har kk.n fast jag är gift med en man som vill ha sex ibland t.om.
    Men inte lika ofta som jag vill..

Sen vet jag inte om det samma stämmer för TS ,men det kan vara svårt att hitta någon som man kan eller vill vara gift eller sambo med..
    Och jag orkar ärligt talat inte ens söka efter en NY MAN att bo med som uppfyller alla mina andra kriterier ( som min man gör-förutom just sexbiten) 
    Som att han måste vara trevlig och vara nån man kan ha kul med, han måste älska djur, och ett plus är om han är händig, beter sig bra socialt, gilla att röra på sig, sen måste han ha ett jobb, han måste också enligt mig dra in mycket pengar men inte vara snål för fem öre, haha

Sen behöver det inte alls bli komplicerat..om man skiljer på attraktion som man oftast känner för en kk, jämfört med vad man känner för sin partner som brukar vara en djupare känsla och mer än bara attraktion..
    Du är tjejen jag söker efter...
    "Linda"

Skicka ett pm till mej !
  • Anonym (fdPåJakt)
    Fantomas666 skrev 2023-12-15 14:55:11 följande:
    Du är tjejen jag söker efter...
    "Linda"

Skicka ett pm till mej !
    Lol... ännu en pajsare som använder FL som datingsite. Tungan ute

Har du blivit avstängd från Bodycontact? Flört
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2023-12-15 15:47:10 följande:
    Lol... ännu en pajsare som använder FL som datingsite. Tungan ute

Har du blivit avstängd från Bodycontact? Flört
    Det är några som försökt leka matchmaker med mig också, ibland blir man förvånad Skrattande
  • Fantomas666

Anonym (fdPåJ­akt) o (kaffedraken)

Har ni nått problem med dej jag skrev ? 
    Har ej bodycontakt heller.

• Anonym (Kaffedraken)
    Fantomas666 skrev 2023-12-15 16:51:31 följande:

Anonym (fdPåJ­akt) o (kaffedraken)

Har ni nått problem med dej jag skrev ? 
    Har ej bodycontakt heller.

Problem? Jag svarade för jag har sett att andra vill försöka få ihop mig (och andra) med medlemmar här. Finns några som söker kk och liknande här också.
Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK