Otrohetstråden - Den positiva tråden
Hur menar du att du på förhand kan veta vilket utfall din otrohet kommer att få?
Jag menar den dagen du bestämmer dig för att hoppa över skaklarna, hur kan du på förhand veta att det garanterat aldrig kommer fram? Det är då du gör din riskanalys, och det kan inte göras efter otroheter som inte är kända. Där finns inget att bedöma efter, för de är som sagt okända och okänt hur många som klarar sig utan att bli upptäckta.Man brukar rimligen utgå från det kända, och inte det okända.
Menar du att det finns folk som är immuna mot att folk blir förälskade och besatta i dem, är de immuna mot könsjukdomar och immuna mot att preventivmedel och skydd kan fallerar? Ja, då och endast då, kan de möjligen klara sig undan att bli upptäckta.
och allt det som jag har skrivit i tidigare inlägg.
För mig är det där övriga du skriver bara hittepå från din sida.
När jag liksom alla människor gör en riskbedömning så utgår man självfallet från sina egna tidigare erfarenheter och allt övrigt som man känner till.
Jag är på inget sätt begränsad till enbart det som du påstår.
Jag vet med 100% säkerhet att sådana handlingar inte alls behöver löpa någon risk att avslöjas,
och det behöver inte alls innebära att man är beredd satsa sitt förhållande.
Och jag anser det som fullkomligt självklart att många fler än jag VET detta.
Jag hoppas du klarar förstå att jag och många andra VET av erfarenhet. Det är inget vi bara tycker, det är inget vi tror eller gissar, inget vi hoppas, utan det är fakta att vi vet.