• Nymphomania

Vad vill den unga killen med en 40-åring?

Vet inte riktigt vår min tråd här hemma i för kategori men testar såhär.

Till o börja med vill jag säga att jag tänker mycket på det här med känslomässig otrohet som används gansks friskt, uttrycket alltså. Samtidigt är väl de flesta ganska överens om att man inte kan styra någon annans tankar eller känslor, även om man är i ett förhållande så har man rätt att fantisera om vem man vill osv.
    Och känslor kan vi inte styra över men vi kan styra hur vi agerar på dom. 

Jag hör också till de som tänker mycket på åldersskillnad. Att de flesta är inte vuxna förrän de fyllt 25 år för då är konsekvenstänket fullt utvecklat osv.
    Jag är 40 år och kommer lika bra överens med och har vänner som är runt 60, men likadant åt andra hållet, klaffar o kommer överens med de i mina barns ålder (10, 13 o 16 år) Men umgås ju inte på det sättet de under 30 typ.
    Nu är det så att jag har kontakt med en kille som är 2 år äldre än mitt äldsta barn. En kille, vi kan kalla honom Noel.

Noel har sett mig på gymnasiet, han går samma program som min äldsta dotter o han har sett mig då jag lämnar  jag lämnar o hämtar henne. Han började skriva till mig på fb att han tycker att jag är otroligt vacker. Han är otroligt vältalig och mogen för sin ålder (fyller 19 i helgen) och till att börja med så blev vi vänner, över msn. Men han gav mig komplimanger och skickade bilder på sig själv. Jag drogs med. Försökte hela tiden vara den vuxna, ansvarsfulla. Berättade såklart att jag är gift osv. Han har flickvän. 
    Jag älskar min man och vårat äktenskap som tidigare varit lite ansträngt pga händelser o påfrestningar i vardagen, fick ändå en uppsving i början på året.
    Jag blev pånyttförälskad och vår väldigt harmonisk och nöjd i äktenskapet o med livet överhuvudtaget. 
    Men så dök den här Noel upp.
    Han vände upp o ner på mina känslor. Han är den snyggaste kille Jag sett (lika snygg som maken fast på ett annat sätt)
    Han är musiker och har indianpåbrå, han är hårdrockare. Han är som tagen från mina innersta sexfantasier. Jag skriver sexnoveller och har på riktigt tidigare skrivit noveller som man kan tro är byggda på honom, innan jag ens visste att han existerade. Hur värjar man sig från sina fantasier liksom. Han försvann ett tag, höll på att bli påkommen, blockade mig. Jag var ledsen men tänkte det var lika bra. Sen efter en månad tog han upp kontakten via sms OCH på msn. Skrev typ 5 meddelanden till mig innan jag svarade.Var ångerfull och skrev typ "vi kan lösa det här". Jag svarade att jag blev lite ledsen när han försvann (dumt, jag vet) och sen frågade jag rent ut vad han ska med mig till, vad han får ut av att ha kontakt med en gift, 40-årig kvinna vars äldsta barn är 2 år yngre än honom. Att visserligen har jag stora bröst men det finns det många som har och att han kan ju få vem han vill. 
    Han svarade att han tycker om mig, på riktigt, att han vill ses o lära känna mig.
    Tjatade om att ses på stan eller på skolan. Jag kunde inte, var med barnen.
    Då blev han off, slutade nästan skriva.

Jag känner starkt för honom. Han är placerad i familjehem efter att haft drogproblem som väldigt ung. Hans svåra erfarenheter har förmodligen gjort honom äldre själslig, mognadsmässigt. 
    Hans sätt att uttrycka sig, att charma mig, känns jämngammal nästan. 
    Och han är så fruktansvärt fin! Hela han.
    Jag vill ha honom i mitt liv, jag vill träffa honom o se hur det känns, om han verkligen är så jag uppfattat honom.
    Men ja, vill han mer än bara vänskap, som det verkar så kommer jag nog inte stå emot... Jag vet varken ut eller in.
    Vad vill han? Och skriv inte bara att han vill ha en trofé, få chansen med en skolkamrats mamma, för då finns det säkert säkrare kort därute, mer tillgängliga kvinnor. Han skulle kunna välja o vraka, på riktigt. Han är ju inte desperat haha. 

• Svar på tråden Vad vill den unga killen med en 40-åring?
  • Anonym (Tss)
    Anonym (Ulf Arne) skrev 2024-03-26 14:34:01 följande:
    Lol vad betyder "får sex". Man har sex.
    Samma sak. Sluta larva dig.
  • OlleSQ

En ung kille som letar äldre kvinnor kan göra det för att slippa all drama som det kan vara med en jämnårig tjej. Med en äldre kvinna behöver han inte styra, det ligger inget äktenskap i horisonten och barn lär inte planeras. Då handlar det istället om okomplicerat sex utan komplikationer och en äldre kvinna vet vad hon vill, kan ta för sig och stör sig inte på att hon blir svettig och kladdig under sex.

• Anonym (Tss)
    OlleSQ skrev 2024-03-26 15:05:40 följande:

En ung kille som letar äldre kvinnor kan göra det för att slippa all drama som det kan vara med en jämnårig tjej. Med en äldre kvinna behöver han inte styra, det ligger inget äktenskap i horisonten och barn lär inte planeras. Då handlar det istället om okomplicerat sex utan komplikationer och en äldre kvinna vet vad hon vill, kan ta för sig och stör sig inte på att hon blir svettig och kladdig under sex.

Du lägger upp väldigt bra skäl här till varför kvinnor i TS ålder inte bör ligga med unga män. 

Riktigt oattraktivt med kärlekslösa män som bara är ute efter sex och att utnyttja en kvinnas kropp.

Män som dessutom inte vill vara jämlika utan hellre ser att kvinnorna styr allt som om vore de deras morsa eller nåt. 

Tonåringar ser dessutom inte ut som riktiga män utan snarare som rangliga pojkar med en pipig målbrottsröst.

Milf-fantasier är så patetiska. Lika avhumaniserande och verklighetsfrånvända som övriga kvinnostereotyper inom porr och porrfixerade pojkars sorgliga små ärthjärnor.

• OlleSQ

Att det skulle finnas kvinnor som vill ha okomplicerat sex är förstås helt otänkbart i din värld. Att en kvinna dessutom kan uppskatta en yngre mans viriltet finns inte heller, precis som hon inte heller vill ha ett förhållande. Sen är det du som säger att yngre = tonåringar. Många unga killar som jobbar hårt med universitetsstudier och är allt annat än valpar. Det som menas med att han inte måste styra är ju för att dom är jämställda och allt initiativ inte måste komma från hans sida. Men som sagt att kvinna 40 kan tänka sig okomplicerat sex verkar vara otänkbart i din begreppsvärld och det är en brist hos dig att inte förstå att sådana kvinnor finns.

• Anonym (well)

Om du är gift och han dessutom har flickvän så är det väl ingen mening att ens fundera på saken? Hade du däremot varit singel så skulle det inte vara något fel alls i att du är sexmamma åt en ung kille

• Anonym (Tss)
    OlleSQ skrev 2024-03-26 16:07:23 följande:

Att det skulle finnas kvinnor som vill ha okomplicerat sex är förstås helt otänkbart i din värld. Att en kvinna dessutom kan uppskatta en yngre mans viriltet finns inte heller, precis som hon inte heller vill ha ett förhållande. Sen är det du som säger att yngre = tonåringar. Många unga killar som jobbar hårt med universitetsstudier och är allt annat än valpar. Det som menas med att han inte måste styra är ju för att dom är jämställda och allt initiativ inte måste komma från hans sida. Men som sagt att kvinna 40 kan tänka sig okomplicerat sex verkar vara otänkbart i din begreppsvärld och det är en brist hos dig att inte förstå att sådana kvinnor finns.

De flesta kvinnor är inte så lösaktiga som män önsketänker. Ni har en högst ocharmig förmåga att applicera er egen billiga sexualitet på andra och tro att alla är lika lättfotade som män. 
  • Anonym (jaha)
    Nymphomania skrev 2024-03-22 18:36:48 följande:
    Vad vill den unga killen med en 40-åring?

Vet inte riktigt vår min tråd här hemma i för kategori men testar såhär.

Till o börja med vill jag säga att jag tänker mycket på det här med känslomässig otrohet som används gansks friskt, uttrycket alltså. Samtidigt är väl de flesta ganska överens om att man inte kan styra någon annans tankar eller känslor, även om man är i ett förhållande så har man rätt att fantisera om vem man vill osv.
    Och känslor kan vi inte styra över men vi kan styra hur vi agerar på dom. 

Jag hör också till de som tänker mycket på åldersskillnad. Att de flesta är inte vuxna förrän de fyllt 25 år för då är konsekvenstänket fullt utvecklat osv.
    Jag är 40 år och kommer lika bra överens med och har vänner som är runt 60, men likadant åt andra hållet, klaffar o kommer överens med de i mina barns ålder (10, 13 o 16 år) Men umgås ju inte på det sättet de under 30 typ.
    Nu är det så att jag har kontakt med en kille som är 2 år äldre än mitt äldsta barn. En kille, vi kan kalla honom Noel.

Noel har sett mig på gymnasiet, han går samma program som min äldsta dotter o han har sett mig då jag lämnar  jag lämnar o hämtar henne. Han började skriva till mig på fb att han tycker att jag är otroligt vacker. Han är otroligt vältalig och mogen för sin ålder (fyller 19 i helgen) och till att börja med så blev vi vänner, över msn. Men han gav mig komplimanger och skickade bilder på sig själv. Jag drogs med. Försökte hela tiden vara den vuxna, ansvarsfulla. Berättade såklart att jag är gift osv. Han har flickvän. 
    Jag älskar min man och vårat äktenskap som tidigare varit lite ansträngt pga händelser o påfrestningar i vardagen, fick ändå en uppsving i början på året.
    Jag blev pånyttförälskad och vår väldigt harmonisk och nöjd i äktenskapet o med livet överhuvudtaget. 
    Men så dök den här Noel upp.
    Han vände upp o ner på mina känslor. Han är den snyggaste kille Jag sett (lika snygg som maken fast på ett annat sätt)
    Han är musiker och har indianpåbrå, han är hårdrockare. Han är som tagen från mina innersta sexfantasier. Jag skriver sexnoveller och har på riktigt tidigare skrivit noveller som man kan tro är byggda på honom, innan jag ens visste att han existerade. Hur värjar man sig från sina fantasier liksom. Han försvann ett tag, höll på att bli påkommen, blockade mig. Jag var ledsen men tänkte det var lika bra. Sen efter en månad tog han upp kontakten via sms OCH på msn. Skrev typ 5 meddelanden till mig innan jag svarade.Var ångerfull och skrev typ "vi kan lösa det här". Jag svarade att jag blev lite ledsen när han försvann (dumt, jag vet) och sen frågade jag rent ut vad han ska med mig till, vad han får ut av att ha kontakt med en gift, 40-årig kvinna vars äldsta barn är 2 år yngre än honom. Att visserligen har jag stora bröst men det finns det många som har och att han kan ju få vem han vill. 
    Han svarade att han tycker om mig, på riktigt, att han vill ses o lära känna mig.
    Tjatade om att ses på stan eller på skolan. Jag kunde inte, var med barnen.
    Då blev han off, slutade nästan skriva.

Jag känner starkt för honom. Han är placerad i familjehem efter att haft drogproblem som väldigt ung. Hans svåra erfarenheter har förmodligen gjort honom äldre själslig, mognadsmässigt. 
    Hans sätt att uttrycka sig, att charma mig, känns jämngammal nästan. 
    Och han är så fruktansvärt fin! Hela han.
    Jag vill ha honom i mitt liv, jag vill träffa honom o se hur det känns, om han verkligen är så jag uppfattat honom.
    Men ja, vill han mer än bara vänskap, som det verkar så kommer jag nog inte stå emot... Jag vet varken ut eller in.
    Vad vill han? Och skriv inte bara att han vill ha en trofé, få chansen med en skolkamrats mamma, för då finns det säkert säkrare kort därute, mer tillgängliga kvinnor. Han skulle kunna välja o vraka, på riktigt. Han är ju inte desperat haha. 

Förstår att det blir förvirrat för du verkar blanda ihop saker kors och tvärs.

Känslomässig otrohet är när du faktiskt agerar på dina känslor fast har inte fysisk interaktion som hångel eller sex. Så länge allt bara finns i ditt huvud och du inte agerar på det på något sätt, dvs att du INTE har kontakt med personen du känner saker för på något sätt så räknas det inte som känslomässig otrohet. Så om du faktisk HAR kontakt med denna snubbe så är du de facto känslomässigt otrogen eftersom du aktivt eldar på dina känslor för honom och bygger upp en relation med honom som du hade kunnat valt att låta bli att göra om du velat.

Anledningen till förvirringen kring begreppet är förmodligen för att när folk gör eller är jättesugna på att göra saker de vet att deras partner inte skulle vara ok med så orsakar det både frustration och skuldkänslor och dessa kan vara ganska jobbiga så man hittar på alla möjliga fiffiga sätt att kunna göra som man gör och slippa ha skuldkänslor över det och voala så känns det helt plötsligt mycket bättre att tokflirta med kollegan/kompisen/grannen eller ha långa intima diskussioner med någon man är kåt/kär i, eller som i ditt fall bedra din partner med en yngre snubbe.

Hela den här processen som ofta leder till långa halvfilosofiska diskussioner som oftast är till 100% baserade på känsloargument är ofta inget annat än ett avancerat sätt att lura sig själv till att ge sig själv tillåtelse att göra något man i grunden VET är fel.
  • Anonym (Hatten)
    Anonym (Tss) skrev 2024-03-27 03:50:18 följande:
    De flesta kvinnor är inte så lösaktiga som män önsketänker. Ni har en högst ocharmig förmåga att applicera er egen billiga sexualitet på andra och tro att alla är lika lättfotade som män. 
    Standardursäkten. Sen när kvinnor gör som män så ser kvinnor det som nåt positivt.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tss) skrev 2024-03-27 03:50:18 följande:
    De flesta män är inte så billiga som den du svarade på och ditt sätt att generalisera kring män och kalla ALLA mäns sexualitet för billig är i sig jävligt billig och tyder på en minst lika sunkig syn på det motsatta könet som det du kritiserar.
  • Anonym (Hatten)
    OlleSQ skrev 2024-03-26 16:07:23 följande:

Att det skulle finnas kvinnor som vill ha okomplicerat sex är förstås helt otänkbart i din värld. 

Såhär säger en del äldre kvinnor om sex.

? Jag tror att nästan samtliga upplever att de kan ta för sig, och se sina sexuella behov bättre ju äldre de blir. Det blir egentligen bättre och bättre. När man har förvärvat förmågan att ta för sig, att det kanske inte alltid behöver vara så långa förspel eller så vackert...utan tar för sig sexuellt så uttryckte flera ?jag är som en man? eller ?jag känner mig som en man?. Det sexuella begäret definieras som manligt.
    Även den vilda och glupska sexualiteten benämns av flera kvinnor som manlig, konstaterar Åsa Kalmér som önskar ett samliv fritt från både mentala och verbala stereotyper. 
Svar på tråden Vad vill den unga killen med en 40-åring?