• Nymphomania

Vad vill den unga killen med en 40-åring?

Vet inte riktigt vår min tråd här hemma i för kategori men testar såhär.

Till o börja med vill jag säga att jag tänker mycket på det här med känslomässig otrohet som används gansks friskt, uttrycket alltså. Samtidigt är väl de flesta ganska överens om att man inte kan styra någon annans tankar eller känslor, även om man är i ett förhållande så har man rätt att fantisera om vem man vill osv.
    Och känslor kan vi inte styra över men vi kan styra hur vi agerar på dom. 

Jag hör också till de som tänker mycket på åldersskillnad. Att de flesta är inte vuxna förrän de fyllt 25 år för då är konsekvenstänket fullt utvecklat osv.
    Jag är 40 år och kommer lika bra överens med och har vänner som är runt 60, men likadant åt andra hållet, klaffar o kommer överens med de i mina barns ålder (10, 13 o 16 år) Men umgås ju inte på det sättet de under 30 typ.
    Nu är det så att jag har kontakt med en kille som är 2 år äldre än mitt äldsta barn. En kille, vi kan kalla honom Noel.

Noel har sett mig på gymnasiet, han går samma program som min äldsta dotter o han har sett mig då jag lämnar  jag lämnar o hämtar henne. Han började skriva till mig på fb att han tycker att jag är otroligt vacker. Han är otroligt vältalig och mogen för sin ålder (fyller 19 i helgen) och till att börja med så blev vi vänner, över msn. Men han gav mig komplimanger och skickade bilder på sig själv. Jag drogs med. Försökte hela tiden vara den vuxna, ansvarsfulla. Berättade såklart att jag är gift osv. Han har flickvän. 
    Jag älskar min man och vårat äktenskap som tidigare varit lite ansträngt pga händelser o påfrestningar i vardagen, fick ändå en uppsving i början på året.
    Jag blev pånyttförälskad och vår väldigt harmonisk och nöjd i äktenskapet o med livet överhuvudtaget. 
    Men så dök den här Noel upp.
    Han vände upp o ner på mina känslor. Han är den snyggaste kille Jag sett (lika snygg som maken fast på ett annat sätt)
    Han är musiker och har indianpåbrå, han är hårdrockare. Han är som tagen från mina innersta sexfantasier. Jag skriver sexnoveller och har på riktigt tidigare skrivit noveller som man kan tro är byggda på honom, innan jag ens visste att han existerade. Hur värjar man sig från sina fantasier liksom. Han försvann ett tag, höll på att bli påkommen, blockade mig. Jag var ledsen men tänkte det var lika bra. Sen efter en månad tog han upp kontakten via sms OCH på msn. Skrev typ 5 meddelanden till mig innan jag svarade.Var ångerfull och skrev typ "vi kan lösa det här". Jag svarade att jag blev lite ledsen när han försvann (dumt, jag vet) och sen frågade jag rent ut vad han ska med mig till, vad han får ut av att ha kontakt med en gift, 40-årig kvinna vars äldsta barn är 2 år yngre än honom. Att visserligen har jag stora bröst men det finns det många som har och att han kan ju få vem han vill. 
    Han svarade att han tycker om mig, på riktigt, att han vill ses o lära känna mig.
    Tjatade om att ses på stan eller på skolan. Jag kunde inte, var med barnen.
    Då blev han off, slutade nästan skriva.

Jag känner starkt för honom. Han är placerad i familjehem efter att haft drogproblem som väldigt ung. Hans svåra erfarenheter har förmodligen gjort honom äldre själslig, mognadsmässigt. 
    Hans sätt att uttrycka sig, att charma mig, känns jämngammal nästan. 
    Och han är så fruktansvärt fin! Hela han.
    Jag vill ha honom i mitt liv, jag vill träffa honom o se hur det känns, om han verkligen är så jag uppfattat honom.
    Men ja, vill han mer än bara vänskap, som det verkar så kommer jag nog inte stå emot... Jag vet varken ut eller in.
    Vad vill han? Och skriv inte bara att han vill ha en trofé, få chansen med en skolkamrats mamma, för då finns det säkert säkrare kort därute, mer tillgängliga kvinnor. Han skulle kunna välja o vraka, på riktigt. Han är ju inte desperat haha. 

• Svar på tråden Vad vill den unga killen med en 40-åring?
  • Anonym (Nymfo)
    Anonym (Hatten) skrev 2024-03-23 10:14:01 följande:
    Om han är gymnast och hon också höll på med sånt i yngre dagar, så kan vad som helst hända.
    Ja, vad som helst kan givetvis utspela sig om TS är i toppform av gammal vana eller av sina regelbundna besök i simhallen eller på gymmet. Hur ska hon i annat fall lyckas keep it up with The Boy? Går inte killen på gymnasiet? Mer så jag menade med kommentaren. 
  • Anonym (Erfaren man)

Ja här kanske jag skulle passa på att moralisera och varna? Nja, jag tänker gå den andra vägen faktiskt. Här tänker jag att den attraktion du känner väcker både spänning och värme, kanske sporrar det din fantasi till gränsen där värme blir till hetta. Så avvakta, dra dig tillbaka, eller fortsätta framåt, upptäcka, våga ge dig hän och uppleva. Ja det skall ställas mot de risker som några tagit upp här. 

Som ung hade jag själv en längre relation med en mycket äldre gift kvinna. Jag attraherades av kvinnligheten, mognaden och förstås erfarenheten. Hon invigde mig i mer avancerad sex, trekant mm. En upplevelse jag inte skulle vilja vara utan. Men sedan är frågan om just denne unge man är seriös? Så inga bilder av den art att du kan identifieras är mitt råd. Tatueringar, speciella smycken, kläder som lätt kan kännas igen mm. Bilder med saker i bakgrunden som kan identifieras hör väl till de vanligaste misstagen.

Jag skulle nog ha träffat honom, ta honom på pulsen och se om det är ungdomlig nyfikenhet och rackarspel som driver honom eller om han är genuint tänd på dig, din person och din kropp.

Det här kan bli både spännande och passionerat om det sköts snyggt och framförallt rätt!

• Nymphomania
    Anonym (Erfaren man) skrev 2024-03-24 11:07:29 följande:

Ja här kanske jag skulle passa på att moralisera och varna? Nja, jag tänker gå den andra vägen faktiskt. Här tänker jag att den attraktion du känner väcker både spänning och värme, kanske sporrar det din fantasi till gränsen där värme blir till hetta. Så avvakta, dra dig tillbaka, eller fortsätta framåt, upptäcka, våga ge dig hän och uppleva. Ja det skall ställas mot de risker som några tagit upp här. 

Som ung hade jag själv en längre relation med en mycket äldre gift kvinna. Jag attraherades av kvinnligheten, mognaden och förstås erfarenheten. Hon invigde mig i mer avancerad sex, trekant mm. En upplevelse jag inte skulle vilja vara utan. Men sedan är frågan om just denne unge man är seriös? Så inga bilder av den art att du kan identifieras är mitt råd. Tatueringar, speciella smycken, kläder som lätt kan kännas igen mm. Bilder med saker i bakgrunden som kan identifieras hör väl till de vanligaste misstagen.

Jag skulle nog ha träffat honom, ta honom på pulsen och se om det är ungdomlig nyfikenhet och rackarspel som driver honom eller om han är genuint tänd på dig, din person och din kropp.

Det här kan bli både spännande och passionerat om det sköts snyggt och framförallt rätt!

Tack för utförligt o intressant svar. Bra tankat. 
  • Anonym (Tss)
    Grönvarg skrev 2024-03-22 21:05:00 följande:
    Vaddå är det news för er? Att vi vill bli upplärda men inte ha förhållande med en riktig milf som dessutom råkar vara riktigt kåt och slynig? 
    Osmakligt inlägg. Sluta avhumanisera kvinnor med dina tramsiga fantasier om "kåt o slynig" för du skämmer bara ut dig. Milf är en verklighetsfrånvänd fantasi skapad av incels. Likt så mycket annat inom porrens vrickade sfär.

Sen oavsett om historien är sann eller uppdiktad så är det en usel idé att bedra sin partner i att gå till nån liten pojke på 19 år som inte ens är färdigvuxen i pallet ännu. Särskilt en med tidigare missbruksproblematik som kan vara extra sårbar vilket då bara blir fel att utnyttja för eget intresse. 

Även unga killar utan drogmissbruk är ett dåligt kort att satsa på för en kvinna som är dubbelt så gammal då sådana pojkar enbart brukar ha sex på hjärnan och själva är ute efter kvinnor att utnyttja sexuellt.

Någon äkta kärlek eller uppskattning lär du inte få av sådana småungar då de knappt vet vad en vuxen relation innebär. 

En mogen och seriös konstellation hittar du istället hos en person som har erfarenhet av livet och en färdigutvecklad hjärnbark. Gäller både för män och kvinnor. 
  • Anonym (Elisa)

Du skrev ju tidigare till bla "studentpappan" så här..

"Jag har inga avsikter att vänstra med honom och någon kris har jag faktiskt inte." 😂 Det låter som om du har en 40-års kris eller en riktig äktenskapskris.

Men ditt intresse av dom senaste svaren som säger åt dig att inleda en  relation med stackars killen tycker du är dom mest intressanta??
    Vilken dubbelmoral du verkar ha.. 

Skulle du vilja att en gammal kärring knullade med din son (om du hade/har en son?) Om du inte tycker det är ok för andra käringar att knulla din son, hur kan du tycka att det är ok att du ligger med andras söner då?

Fattar du inte att han bara vill ha en till morsa på sin milf-lista och redan varit med massor av morsor..du är bara en annan i raden av dumma morsor som i eran fantasi TROR att ni betyder något speciellt för honom. 

Skilj dig först åtm, sen kan du ju ut och leva som en riktig milf och bli Ö-känd på hela skolan..Stackars dina barn, men det är väl något dom får acceptera att få en styvpappa som är 2 år äldre än dom själva..

• Anonym (?)

Som 25 till 30 åring hamnade jag ofta med äldre kvinnor. 35 till 50 var inga problem. Allt funkade och vi hade otroligt sex. Men - ser ju nu att jag inte fått mina barn, hade haft en kvinna i 70-75 års åldern. Hade inte funkat alls.
    Har istället en jämnårig kvinna som särbo och det funkar riktigt bra - vi är på samma ställe i livet .... även om jag inte riktigt greppar allt med klimakterium...
    Löser sig säkert det också...

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Tss) skrev 2024-03-25 19:07:33 följande:
    Osmakligt inlägg. Sluta avhumanisera kvinnor med dina tramsiga fantasier om "kåt o slynig" för du skämmer bara ut dig. Milf är en verklighetsfrånvänd fantasi skapad av incels. Likt så mycket annat inom porrens vrickade sfär.

Sen oavsett om historien är sann eller uppdiktad så är det en usel idé att bedra sin partner i att gå till nån liten pojke på 19 år som inte ens är färdigvuxen i pallet ännu. Särskilt en med tidigare missbruksproblematik som kan vara extra sårbar vilket då bara blir fel att utnyttja för eget intresse. 

Även unga killar utan drogmissbruk är ett dåligt kort att satsa på för en kvinna som är dubbelt så gammal då sådana pojkar enbart brukar ha sex på hjärnan och själva är ute efter kvinnor att utnyttja sexuellt.

Någon äkta kärlek eller uppskattning lär du inte få av sådana småungar då de knappt vet vad en vuxen relation innebär. 

En mogen och seriös konstellation hittar du istället hos en person som har erfarenhet av livet och en färdigutvecklad hjärnbark. Gäller både för män och kvinnor. 
    Milf har inget med incels att göra. Det kommer från att man som tonåring kan vara tänd på sin polares mamma. Det har inget med porr att göra även om man fångat upp den genren då vissa tänder på det.

Resten håller jag med om. 
  • Anonym (Äter din kaka)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-03-26 09:28:50 följande:
    Milf har inget med incels att göra. Det kommer från att man som tonåring kan vara tänd på sin polares mamma. Det har inget med porr att göra även om man fångat upp den genren då vissa tänder på det.

Eller det mycket vanliga tänd på sin lärare/lärarinna.
  • Anonym (Tss)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-03-26 09:28:50 följande:

Jo, det har det faktiskt då småpojkar som tittar efter äldre kvinnor knappast har någon sexuell erfarenhet.

De unga killar som faktiskt får sex behöver inte fantisera om nån modersgestalt utan har istället sex med jämnåriga tjejer.

Sen vet jag inte om det hela började i porr men det är iaf en mycket känd underkategori där. Synonymt med porr är det i allra högsta grad och porr är till för incels som inte får nåt i riktiga livet.

Sen hade jag gett precis samma råd om det istället varit en gubbsjuk medelålders man som skrivit om en 19 årig omogen tjej.
Svar på tråden Vad vill den unga killen med en 40-åring?