Sambo som runkar men inte har sexlust.
Jag har aldrig varit på denna sidan tidigare och vet inte helt hur de funkar men jag står så lost nu så jag hoppas kunna finna svar eller råd härifrån, väldigt gärna från män som kanske kan känna igen sig och kanske ge mig lite förståelse.Eller kvinnor om det är så att jag inte är ensam i detta.
Vi har det kämpigt och har haft från och till ett bra tag, men älskar varandra och vill vara tillsammans. Det är konstaterat från hans sida att han har mycket att arbeta med i sig själv enda från barndomen som speglar sig i hans mående idag.
Kortfattat så handlar detta om att jag inte får någon ro I kroppen. Vi har inget sexliv, det blev sämre och sämre och sen började jag se honom spana in andra tjejer när vi var ute. Hade vi haft det bra hade jag inte brytt mig, alla får kolla.. Men det stärkte bara min osäkerhet. Idag kan han bli kallsvettig och få panik om jag försöker starta något till sex och han menar på att han har noll intresse för sex alls längre, han kan inte ens tänka på de. Men sen kan han ändå gå in på toaletten och runka till andra sexiga tjejer på nätet.. Jag går sönder inombords. Såklart han ska få runka och jag har inget emot porr.. Men när han väljer bort mig helt och enbart väljer att runka till andra så gör det så ont. För han säger ju att han inte har någon sexlust. Jag ser ner på mig själv och att jag inte har allt de han gillar att kolla på, gigantiska bröst och rumpa.
Kan de stämma att han bara runkar för att det är en avkoppling eller sätt att stressa ner? Vart kommer då alla sexiga tjejers profiler in i bilden?
Jag är så lost och vet inte vad jag ska göra längre eller vad jag ska tro..
Hjälp mig..