• Epikuros

Sambo som runkar men inte har sexlust.

Tror precis som ABC på otrygg undvikande anknytning. Men oavsett vilka eventuella problem han (och ni) har så kommer ni aldrig att komma någonstans om ni inte pratar med varandra. Om jag var du skulle jag föreslå din partner att helt ta sex av bordet. Alltså att ni bestämmer tillsammans att ni inte kommer att ha sex alls förrän saker och ting börjar kännas bättre mellan er. Då kanske du enklare kan ta upp de saker du vill parta om, utan att han behöver känna någon bakomliggande press på att syftet med samtalet är att ni ska ta er vidare till sex. Är du med på hur jag menar? Alltså, er situation just nu låter väldigt pressad och därför vore det bara att punktera själva grundorsaken till pressen. 
    OM jag vore du skulle jag även sätta som ett krav att tillsammans gå till en terapeut.

Hoppas det löser sig. Vet själv hur jobbigt det är att vara utan den där närheten.Kände igen mig exakt i det du sa om att sakna en annan kropp - inte bara oralsex eller onani. Det är egentligen inte sexet som saknas utan den närhet man får genom det.  

Svar på tråden Sambo som runkar men inte har sexlust.