• Anonym (H)

Natta två barn själv?

Jag la den på olika tider. Ibland var bebisen med när jag läste saga för den äldre och ibland la jag bebisen först för att få lite egentid med den äldre. Det hängde mest på bebisen som gärna ville vara uppe på kvällen och ofta natten. Jag fick vara lite flexibel i mina rutiner, var ensamstående

• Anonym (H)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-05-05 19:07:08 följande:
    Vad gjorde den äldre när du nattade bebisen?
    Kanske kollade på någon film, ritade eller var bredvid mig när jag nattade bebisen. Det var längesedan nu, kommer inte riktigt ihåg. Har nu fyra barn, ny pappa med de yngsta. Han reste mycket förr och jag var ensam en del då också. Har aldrig upplevt det som ett större problem, jag gjorde vad som krävdes för kvällen. 
  • Anonym (H)

Men ett bad tillsammans med barnen på kvällen, släcka ner lite, amma och läsa bok samtidigt med den äldre. Efter det lägga den yngsta och gosa lite med den äldre innan man nattar. 

• Anonym (H)

Ursäkta mig, men ni har två barn och är två föräldrar..... Hur kan det ara ett problem? Finns ensamstående eller flerbarnsfamiljer.jag är ingen supermänniska och hade 2 små barn helt själv, träffade ny man och hade plötsligt 4 barn och en resande man i jobbet. Som sagt, det är bara att lösa, vilket i te är ovanligt på något sätt

Svar på tråden Natta två barn själv?