Cathariiina skrev 2024-05-25 13:31:23 följande:
Men alltså "inbillar sig"? "Tror?" ALLA män har det problemet, att de kan inte VETA om de är pappan. Medan kvinnor alltid kan veta att de är mamman. Det är en biologisk orättvisa, som går att överbrygga nu med modern teknik. Och då bör det göras.
Om du blev tvungen att föda på ett sjukhus i ett land, där du vet att det är lite si och så med ordningen. Bebisarna blir inte märkta på något sätt vid födelsen, direkt efter födelsen går personalen iväg med dem för att undersöka dem, och de sover över natten i en barnsal. D.v.s. det finns viss risk för förväxling.
Skulle du inte ta möjligheten att göra ett DNA-test då, när du kom hem? Bara för att få säkerhet och slippa den lilla, gnagande oron?
Det har inget att göra med mitt svar och inlägget jag svarade.
Att man ser som bevis att kvinnan är otrogen om hon blir arg / sårad över att mannen kräver DNA test.
Och jag har fött mitt andra barn i ett land där man tar iväg barnet för att undersöka barnet.
De kan sova i ett sal även om det är frivilligt.
Men många mammor väljer att barnen sover i en sal , ävem om mitt barn sov med mig.
Varken jag eller de andra andra mammorna jag känner i landet har DNA testat sina barn.