Emotionellt eller/och fysiskt otrogen. Vad är värst?
Har ånger och rädsla gällande tanken om otrogenhet.Är gift man sedan många år med upp och ner perioder som inte är så ovanligt i långa förhållande.
Men?..förhållandet har med tiden mer låg nivå och längre perioder som blir mycket långa.
Växer oro om otrohet.
om det skulle förekomma otrohet. Hur hanterar man detta?
Fysik otrogen är troligen oftast direkt kopplat till sexuell tillfredsställelse av olika omständigheter. Ty AW, fysisk attraktion arbets kollega etc..
Kan också vara vägen till emotionell om det pågår längre tid eller ofta möten.
Emotionellt otrogen då är det troligen starka känslor till en person (inte sexuellt) men personen ger starka reaktioner och attraktiva känslor.
Emotionell otrohet märks mer tydligare än fysisk otrohet tror jag. Bekräftelsen till varandra blir betydligt mindre.
Varför är det ofta kvinnas rätt att ursäkta sig ?jag är inte bekräftad det ger hen mig.
Som man är detta lika viktigt.
Hur hanterar man om det kommer fram att någon eller båda är emotionellt eller fysiskt otrogen?
Jag känner att emotionell otrohet sårar mig nog mig hårdast.
När detta sker har man övergivet sin partner med dom känslor man en gång blev partner.
Otrohet sårar alltid hårt.
varför hemlighets håller man sina känslor fysiskt och emotionellt när det inte är som man villa ha sitt förhållande?Varför vågar man inte vara ärlig innan eller direkt.
Hur tänker och känner ni andra?